جمعرات, مئی 23, 2024
اشتہار

جب یہ لیڈر شپ گرفتار کر لیں گے تو ہجوم کو کون قابو کریگا، شیخ رشید

اشتہار

حیرت انگیز

راولپنڈی: پاکستان مسلم لیگ عوامی کے سربراہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ جب لیڈر شپ گرفتار کر لیں گے تو ہجوم کو کون قابو کریگا۔

پاکستان مسلم لیگ عوامی کے سربراہ شیخ رشید احمد نے ایک ٹوئٹ میں لکھا کہ چین کے بعد یو این سیکرٹری جنرل نے بھی حالات پر تشویش کا اظہارکیا، امریکا نے بھی انسانی حقوق میڈیا اور انٹرنیٹ کی پابندی پر تشویش کا اظہار کیا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف سے مسئلہ کھٹائی میں، دنیا سے مسئلہ تنہائی میں یہ ہے حکومتی کارکردگی، اپنےگھروں کیلئے 245 کے تحت سیکیورٹی میسر ہے لیکن الیکشنز کیلئے نہیں، عدلیہ خدا کی نعمت ہے ورنہ جنگل کا قانون ہے۔

- Advertisement -

انہوں نے ٹوئٹ میں لکھا کہ انٹرنیٹ کی پابندی بیرروزگاری پھیلا رہی ہے، آٹا، مہنگائی سیاسی قحط پھیلارہا ہے حکومت سے نفرت بھی ہنگاموں کی موجب ہے، الیکشن سے انکار اقتدار سے چمٹے رہنےکا اسرار جلتی پر تیل کاکام کرے گا۔

شیخ رشید نے کہا کہ فضل الرحمان کی پریس کانفرنس میں صف ماتم بچھی ہوئی تھی، جو کابینہ حفاظتی پہروں میں رہ رہی ہے ان کے فیصلے کون سنےگا اور مانے گا، عدلیہ کے احاطوں سے سیاستدانوں کی گرفتاری ایسے کی جاتی ہے جیسے اغوا برائے تاوان، جب لیڈر شپ گرفتار کر لیں گے تو ہجوم کو کون قابو کریگا  اب شہباز شریف استعفیٰ دے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں