پولیس کی کراچی اور حیدر آباد میں کارروائیاں، 2 ملزمان گرفتار، اسلحہ اور منشیات برآمد
The news is by your side.

Advertisement

پولیس کی کراچی اور حیدر آباد میں کارروائیاں، 2 ملزمان گرفتار، اسلحہ اور منشیات برآمد

کراچی/حیدر آباد: پولیس نے سندھ کے دو بڑے شہروں میں کارروائیاں کرتے ہوئے دو ملزمان کو گرفتار کرلیا، کارروائیوں کے دوران اسلحہ اور منشیات برآمد ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں پولیس کی کارروائی کے دوران دو ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی جبکہ حیدر آباد میں ڈی ایس پی کی نگرانی میں منشیات فروخت کی جارہی تھی۔

سپر مارکیٹ پولیس کی جانب سے کراچی کے علاقے الیاس گوٹھ میں کارروائی کی گئی جس کے نتیجے میں 2 ملزمان گرفتار ہوئے، ملزمان خرم اور فاروق اسٹریٹ کرائم سمیت دیگر جرائم میں ملوث ہیں۔

پولیس کے مطابق گرفتار ملزمان سے اسلحہ اور مسروقہ موٹر سائیکل بھی برآمد ہوئی ہے، ملزمان کے خلاف مزید قانونی کارروائی کی جارہی ہے۔

کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس کی کارروائیاں‘ 9 ملزمان گرفتار

دوسری جانب حیدر آباد میں سی آئی اے سینٹر پر چھاپہ مارا گیا جہاں سے منشیات کی 14 بوریاں برآمد ہوئیں، ڈی ایس پی امداد سولنگی کی نگرانی میں منشیات فروخت کی جاتی تھی۔

ایس ایس پی حسن سردار نیازی کا کہنا ہے کہ ڈی ایس پی امداد سولنگی اور 2 اہلکاروں سمیت 4 افراد کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

ایس ایس پی کا یہ بھی کہنا تھا کہ مقدمہ پولیس کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے، منشیات ذخیرہ کرکے ضلع بھر میں سپلائی کی جاتی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں