The news is by your side.

Advertisement

پولیس نے غیر اخلاقی ایس ایم ایس بھیجنے پر کویتی خاتون گرفتار کرلیا

ریاض : سعودی باشندے کی شکایت پر کویتی پولیس نے غیر اخلاقی پیغامات بھیجنے والی خاتون کو گرفتار کرکے واقعے کا مقدمہ درج کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی دارالحکومت ریاض میں مقیم سعودی شہری کو کویت کے موبائل نمبر سے غیر اخلاقی پیغامات موصول ہونے کے بعد رپورٹ درج کروادی گئی، سعودی باشندے کی شکایت پر کویتی تحقیقاتی اداروں نے موبائل کی مالکہ کو گرفتارکرکے اس کے خلاف مقدمہ درج کرلیا۔

عرب میڈیا کا کہنا ہے کہ ریاض میں مقیم سعودی شہری کو اس وقت شدید کوفت کا سامنا کرنا پڑا جب ان کے موبائل پر غیر اخلاقی پیغام موصول ہوا، پہلے پہل تو انہوں نے اسے مذاق سمجھا مگر جب تواتر کے ساتھ ان پیغامات کا سلسلہ شروع ہوا تو وہ سٹپٹا کر رہ گیا۔

میڈیا ذرائع کا کہنا تھا کہ سعودی شہری نے پیغام بھیجنے والے سے بات کرنے کے لیے مذکورہ نمبر پر کال ملائی مگر دوسری جانب سے موجود فریق نے فون ہی اٹینڈ نہ کیا گیا۔

سعودی شہری نے بتایا کہ فون کال ملانے کے بعد غیر اخلاقی پیغامات کا سلسلہ تھمنے کے بجائے مزید بڑھ گیا جس پر متاثرہ شخص نے کویت جانے کا فیصلہ کیا اور کویت پہنچ کر فوری طور پر پولیس کو واقع کی اطلاع دی، پولیس نے موبائل نمبر ٹریس کیا تو معلوم ہوا کہ یہ نمبر ایک خاتون کا ہے۔

سعودی باشندے کی شکایت پر کویتی تحقیقاتی اداروں نے موبائل کی مالکہ کو گرفتار کرکے اس کے خلاف مقدمہ درج کرلیا۔

کویتی ذرائع کا کہنا تھا کہ دورانِ تفتیش خاتون نے پیغامات ارسال کرنے کا اقرار کیا تاہم ان کا کہنا تھا کہ وہ از راہ مذاق ایسا کر رہی تھیں، اس کی کچھ خاص وجہ نہیں تھی۔

خاتون کا کہنا تھا کہ وہ نہیں جانتی تھیں کہ جسے میسیج کر رہی ہیں وہ پریشان ہو کر کویت پہنچ جائے گا اور پولیس سے مدد طلب کرے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں