The news is by your side.

Advertisement

شیخوپورہ میں پولیس انکاؤنٹر، 2 ملزمان ہلاک

شیخوپورہ: پنجاب کے شہر شیخوپورہ کے علاقے سیکھم کے قریب مبینہ پولیس مقابلے میں 2 ملزمان مارے گئے۔

تفصیلات کے مطابق شیخوپورہ کے علاقے سیکھم میں مبینہ پولیس انکاؤنٹر میں دو ملزمان ہلاک ہو گئے ہیں، موٹر سائیکل سوار ڈاکوؤں نے ناکے پر پولیس اہل کاروں پر فائرنگ کی تھی۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ مشکو ک افراد موٹر سائیکل پر جوئیا نوالہ موڑ کی طرف جا رہے تھے کہ روکنے پر ڈاکوؤں نے فائرنگ کر دی اور فائرنگ کے نتیجہ میں دو ڈاکو اپنے ہی ساتھیوں کی فائرنگ سے ہلاک ہو گئے، جب کہ باقی فرار ہونے میں کام یاب ہو گئے۔

ملزمان کے قبضے سے 2 پسٹل، موٹر سائیکل اور نمبر پلیٹس کا سامان برآمد ہوا، ہلاک ہونے والے ڈاکوؤں نے گزشتہ رات ہیڈ کانسٹیبل اعجاز کو شہید کیا تھا، جب کہ پولیس کا کہنا ہے کہ دیگر ڈاکوؤں کی گرفتاری کے لیے علاقے کا سرچ آپریشن کیا جا رہا ہے۔

ڈی پی او غازی صلاح الدین کا کہنا تھا کہ قانون کے مجرم کسی رعایت کے مستحق نہیں، پنجاب پولیس شہریوں کے جان و مال کے تخفظ کے لیے اپنی حکمت عملی جاری رکھے گی۔

یہ بھی پڑھیں:  ملتان: پولیس انکاؤنٹر میں 4 ڈاکو مار دیے گئے

یاد رہے کہ گزشتہ روز ملتان کے علاقے جلالپور پیروالا میں حاجی پل کے قریب مبینہ پولیس مقابلے کے دوران بھی پولیس نے 4 ملزمان کو ہلاک کر دیا تھا، ڈاکو روڈ پر ناکا لگا کر لوٹ مار کر رہے تھے، پولیس نے موقع پر پہنچ کر انکاؤنٹر میں چار ڈاکو مار دیے۔

پولیس کا کہنا تھا کہ انھیں 15 پر اطلاع ملی تھی کہ ڈاکو ناکا لگا کر لوٹ مار کر رہے ہیں، جس پر پولیس اہل کار موقع پر پہنچے، فائرنگ کے تبادلے میں 4 ڈاکو ہلاک جب کہ دیگر فرار ہو گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں