The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا میں کار سوار جنونی شخص کی مسجد میں گھسنے کی کوشش ناکام، نمازیوں کو مغلظات بکیں

سڈنی: آسٹریلیا میں کار سوار جنونی شخص نے مسجد میں داخل ہونے کی کوشش میں ناکامی پر مسجد کے اندر عبادت میں مصروف نمازیوں کو مغلظات بکیں، مذکورہ شخص کو پولیس نے گرفتار کرلیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق آسٹریلوی ریاست کوئنز لینڈ کی نیوویلی اسٹریٹ میں واقع مسجد کے دروازے کو ٹکر مار کر ایک کار سوار نے گھسنے کی کوشش کی جس میں ناکام رہنے کے بعد جنونی شخص نے عبادت میں مصروف لوگوں کو دھمکانے کی کوشش کی۔

کوئنزلینڈ پولیس نے رات گئے نسل پرست جنونی شخص کو گرفتار کرلیا

کوئنزلینڈ پولیس نے رات گئے نسل پرست جنونی شخص کو گرفتار کرلیا، 23 سالہ ملزم کو ایک روز قبل بھی نشے کی حالت میں گاڑی چلانے پر حراست میں لیا گیا تھا اور 24 گھنٹے کے لیے لائسنس منسوخ کرکے عدالت میں پیش ہونے کی ضمانت پر رہا کردیا گیا تھا۔

پولیس نے نسل پرست نوجوان کو عوامی مقام اور کمیونٹی کی عمارت کو نقصان پہنچانے اور لائسنس معطل ہونے کے باوجود گاڑی چلانے کے جرم میں گرفتار کرلیا گیا، گاڑی کی ٹکر سے مسجد کی دیوار اور دروازے کو نقصان پہنچا ہے۔

خیال رہے کہ دو روز قبل نیوزی لینڈ کے شہر کرائسٹ چرچ میں آسٹریلوی شہری کی دو مساجد میں اندھا دھند فائرنگ کے نتیجے میں 50 شہری شہید ہوگئے تھے جن میں 9 پاکستانی بھی شامل ہیں۔

گزشتہ روز ملزم کو عدالت میں پیش کیا گیا اور جسمانی ریمانڈ پر پولیس کے حوالے کردیا گیا تھا، تاہم ملزم عدالت میں پیشی کے دوران بے حسی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مسکراتا رہا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں