The news is by your side.

Advertisement

کراچی پولیس نے افغان شہریوں کا ڈیٹا جمع کرنا شروع کردیا

کراچی : شہر قائد میں پولیس نے پہلے سے مقیم افغان شہریوں کا ڈیٹا جمع کرنا شروع کردیا ، اس سلسلے میں ہنگامی بنیادوں پر ایک فارم کا اجراکیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی پولیس نے افغان باشندوں کے ممکنہ طور پر بڑے پیمانے پر انخلا خدشات کے پیشِ نظر افغان شہریوں کا ڈیٹا جمع کرناشروع کردیا اور آبادیوں کا فوری سروے کرانے کی ہدایت کردی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پہلے سے مقیم افغان باشندوں کا ڈیٹا فوری جمع کرانے کا حکم دیا ہے ، اس سلسلے میں ہنگامی بنیادوں پر ایک فارم کا اجراکیا جارہا ہے ، فارم میں افغانیوں کا شمار، خاندان کے افراد کی تعداد، رہائشی تفصیلات ہوں جبکہ قیام کی مدت، قیام کے اسٹیٹس وغیرہ سے متعلق سوالات شامل ہوں گے۔

یاد رہے گذشتہ روز مرادعلی شاہ نے امن و امان سے متعلق اجلاس میں کہا تھا کہ افغان صورتحال کےپیش نظر پولیس ضروری اقدامات کرے، ہم نے بڑی محنت سے صوبے خاص طور پر کراچی میں امن قائم کیا ، اب امن کو کسی صورت خراب کرنے کی اجازت نہیں دیں گے، اس کےلیے پولیس اپنا ہوم ورک کرے۔

خیال رہے چند روز قبل ملک میں رہنے والے تارکین وطن کو8 سال بعد نادراکارڈ کے پراسیس کا آغاز کیا گیا ہے ، ذرائع نادرا کا کہنا تھا کہ 15 دن بعد پہلا نارا کارڈ پرنٹ ہو کر شہری کو مل جائے گا۔

ذرائع نے بتایا تھا کہ کراچی کے تینوں میگاسینٹر میں نارا کارڈ پراسیس کیا جارہا ہے ، 8 سال بعد اورنگی کے رہائشی کا نادرا کے رجسٹریشن کارڈ کا پراسیس کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں