The news is by your side.

Advertisement

سرطان سے آگاہی کے لئے پولو ان پنک ٹورنامنٹ کا انعقاد

لاہور:  چھاتی کے سرطان کے سدباب کے لئے دنیا بھر میں ہر سال ماہ اکتوبر کو ’’چھاتی کے سرطان سے آگاہی کا مہینہ‘‘ کے طور پر منایا جاتا ہے۔ اسی سلسلے میں ملک بھر  میں کئی سیمینار  اور کانفرنسز منعقد کی جارہی ہے۔

ایسے میں لاہور کے پولو کلب میں ان پنک پولو ٹورنامنٹ کا انعقاد کیا گیا، ٹورنامنٹ پچیس اکتوبر تک جاری رہے گا، ٹورنامنٹ کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں خاتون سمیت دو غیر ملکی کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں۔

ان پنک ٹورنامنٹ میں حصہ لینے والی واحد خاتون کھلاڑی لینا باری ہے، جن کی عمر سولہ سالہ ہے، لینا باری نے ٹورنامنٹ میں شمولیت  پرمسرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں چھاتی کے سرطان سے آگاہی بہت ضروری ہے، اسی لئے اس ٹورنامنٹ کا حصہ بنی۔

یہ بھی پڑھیں:  بریسٹ کینسر کا علاج دنیا میں موجود ہے تاخیر نہیں کرنی چاہیے، خاتون اول

لینا باری نے بتایا کہ بچپن ہی سے گھڑ سواری کا شوق تھا یہی وجہ ہے کہ میں نے سات سال کی عمر میں گھڑ سواری شروع کی، گھوڑے سے کئی مرتبہ گرنے کے باعث اب دل سے خوف ختم ہوگیا ہے اور اب میں نے پولو کھیلنا شروع کردیا ہے۔AI-powered medtech company aims to transform breast cancer surgeries - MedCity News

یاد رہے کہ دنیا میں پہلی بار نوے کی دہائی میں چھاتی کے سرطان سے متعلق عوامی شعور اُجاگر کرنے کیلئے پنک ربن مہم کا آغاز کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں