The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں 72 فٹ چوڑا ’جہنم کا منہ‘ کھل گیا، تصاویر وائرل

گزشتہ دنوں مراکش میں ایک بچہ گہرے کنوئیں میں گر کر مر گیا تھا جس کے بعد سعودی عرب سمیت دیگر ممالک میں گہرے کنوؤں کے منہ بند کردیے گئے تھے۔

لیکن اب امریکی ریاست کیلیفورنیا ایک 72 فٹ چوڑا گڑھا دوبارہ کھل گیا ہے جس نے طویل عرصے سے مقامی لوگوں کو خوفزدہ کررکھا ہے اور اب کیلی فورنیا میں یہ دوبارہ کھل گیا ہے جسے ’جہنم کا منہ‘ کہا جارہا ہے۔

‘گلوری ہول’ کے نام سے مشہور، یہ 72 فٹ چوڑا گھومنے والا بھنور جھیل بیریسا کے ذخائر میں پانی کی سطح کے بہت زیادہ ہونے کے بعد پیش آیا، جو مشرقی ناپا کاؤنٹی میں مونٹیسیلو ڈیم کے اوپر واقع ہے۔

The 72-ft-wide and 245-ft-long spillway is fondly called by the locals as the Glory Hole

بہت بڑا جہنم کا منہ پانی کے بھنور کے طور پر ایک بڑے سوراخ میں دوبارہ ظاہر ہوتا رہتا ہے اور گھومنے والا بھنور پیدا کرتا ہے۔

ایک 72 فٹ چوڑی اور 245 فٹ لمبی سرنگ ایک ڈرین ہول کے طور پر کام کرتی ہے جو تقریباً 48,000 مکعب فٹ پانی فی سیکنڈ نگلتی ہے جب جھیل 15.5 فٹ سے اوپر اٹھتی ہے۔

بظاہر خوفناک واقعہ نے 2017 میں سیکڑوں تماشائیوں کو اپنی طرف متوجہ کیا تاکہ پورٹل کو ایک کنکریٹ کے کنارے سے کھولتے ہوئے دیکھا جا سکے۔

A woman named Emily Schwalek got sucked into the spillway back in 1997

گلوری ہول 2019 میں دوبارہ کھل گیا اور اس بار یہ ایک اور بھی بڑا تماشہ تھا جس نے مشرقی ناپا وادی میں خاص طور پر شدید بارش کے موسم کے بعد ہزاروں متجسس تماشائیوں کو اپنی طرف متوجہ کیا۔

بدقسمتی سے اس سال مارچ میں ایک بطخ نے اسپل وے میں گرتے ہوئے فلمایا جانے کے بعد سرخیاں بنائیں رپورٹس اگرچہ دعوی کرتے ہیں کہ پرندہ بچ گیا تاہم اسے حفاظتی خطرہ قرار نہیں دیا گیا اور بند کردیا گیا اور لکھا گیا کہ یہاں تیراکی یا نہانا منع ہے۔

تاہم 1997 میں ایملی شوالک نامی ایک خاتون سیمنٹ کے ڈھانچے کی طرف تیرنے کے بعد مر گئی اور نظروں سے گرنے سے پہلے تقریباً 20 منٹ تک کنارے سے چمٹی رہی۔

Lake Berryessa water level is just below top of the Glory Hole

خوش قسمتی سے 41 سالہ شخص کی موت گلوری ہول میں گرنے کا واحد دستاویزی کیس ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق اسپل وے جہنم کا پورٹل نہیں ہے درحقیقت 1950 کی دہائی میں انجینئرز نے اسے زیادہ عام سائیڈ چٹ کے متبادل کے طور پر بنایا جو ڈیم سے پانی کے اخراج کو کنٹرول کرتا ہے۔

شیطان کے دروازے جیسی چٹانوں کے درمیان ایک تنگ فاصلہ میں ایک جھولا کہیں نہیں جائے گا لہذا، بلڈرز نے اس کے بجائے آپ کے سنک یا باتھ ٹب کی طرح ایک بڑا ڈرین بنایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں