The news is by your side.

Advertisement

فاٹا انضمام: اسلام آباد میں دھرنا ہوا تو پی پی شامل ہوگی، آصف زرداری

اسلام آباد: سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ فاٹا حقوق کے لیے پارلیمنٹ کے اندر اور باہر بھرپور آواز اٹھائی جائے گی، فاٹا حقوق کے لیے وفاقی دارالحکومت میں دھرنا ہوا تو پی پی بھی شامل ہوگی۔

اسلام آباد میں فاٹا اراکین پارلیمنٹ سے ملاقات کے بعد گفتگو کے دوران آصف علی زرداری نے کہا کہ فاٹا کے حقوق کے لیے چلنے والی ہر تحریک کا غیر مشروط ساتھ دیں گے، انضمام کے معاملے میں کسی گورنر یا پرمٹ راج کو نہیں مانتے۔

انہوں نے کہا کہ فاٹا کے عوام کی خواہش ہے کہ اُن کے علاقے کو خیبرپختونخواہ میں ضم کیا جائے، پیپلزپارٹی نے ہمیشہ عوامی سطح پر اٹھنے والی آواز کا ساتھ دیا لہذا فاٹا کے معاملے پر چلنے والی ہر تحریک میں اپنا بھرپور کردار ادا کریں گے۔

پڑھیں:  فاٹا اصلاحات کا بل کسی صورت منظور نہیں ہونے دینگے، فضل الرحمان

 آصف زرداری نے کہا کہ فاٹا حقوق کے لیے اگر اسلام آباد میں دھرنا دیا گیا تو پیپلزپارٹی بھی بھرپور شرکت کرے گی، رمضان میں دھرنا ہوا تو شرکاء کی افطاری میری طرف سے ہوگی۔ سابق صدر نے فاٹا اراکین کو یقین دہانی کروائی کہ فاٹا حقوق کے لیے پارلیمنٹ کے اندر و باہر بھرپور آواز اٹھائی جائے گی۔

دوسری جانب اسپیکر ایاز صادق نے فاٹا اصلاحات میں تاخیر کا ملبہ شیر گل آفریدی پر ڈالتے ہوئے کہا کہ کچھ اراکین نے اپنے مقاصد کے لیے انضمام کی غلط تصویر پیش کی۔

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں