The news is by your side.

Advertisement

جھوٹے دستاویزات کے ذریعے ہمیں ڈرایا، دھمکایا نہیں جاسکتا، آصف زرداری

کراچی: پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ جھوٹے دستاویزات کے ذریعے ہمیں ڈرایا، دھمکایا نہیں جاسکتا ہے، ہم پر جتنا ظلم کیا جائے گا ہم برداشت کا بھی اتنا حوصلہ رکھتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق آصف زرداری، بلاول بھٹو کی زیر صدارت بلاول ہاؤس میں اجلاس ہوا جس میں شہید محترمہ بینظیر بھٹو کی برسی کی تیاریوں کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس میں خورشید شاہ، قائم علی شاہ، قمر زمان کائرہ اور نثار احمد کھوڑو، مراد علی شاہ، مدد جتک، ہمایوں خان، چوہدری لطیف بھی شریک تھے۔

آصف علی زرداری نے کہا کہ ہم مشکل حالات سے گھبرانے والے نہیں ہیں، مشکل حالات میں ہمیشہ پہلے سے زیادہ مضبوط ہوکر ابھرتے ہیں، ہم اتنا برداشت کریں گے کہ ظلم کرنے والے تھک جائیں گے۔

سابق صدر نے کہا کہ موجودہ حالات کو مشکل وقت نہیں سمجھتا، مشکل وقت وہ تھا جس کا سامنا شہید بی بی نے کیا۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے خلاف لگائے جانے والے تمام الزامات جھوٹے اور بے بنیاد ہیں، کوئی فلیٹ میرے نام پر نہیں ہے، جے آئی ٹی یا دیگر الزامات بے بنیاد ہیں، اگر بے بنیاد الزامات پر مقدمات بنائے تو اس کا بھی مقابلہ کریں گے۔

سابق صدر نے کہا کہ کوئی فلیٹ میرے نام پر نہیں ہے، جے آئی ٹی یا دیگر الزامات بے بنیاد ہیں، ٹی وی پر جو دستاویزات دکھائے جارہے ہیں وہ جعلی ہیں۔

مزید پڑھیں: منی لانڈرنگ کیس: آصف زرداری اورفریال تالپورکی ضمانت میں 7 جنوری تک توسیع

آصف زرداری نے کہا کہ جب پیپلزپارٹی پر سختیاں ہوتی ہیں تو کارکنان ڈٹ کر مقابلہ کرتے ہیں، پیپلزپارٹی کے جیالوں کے لیے جیل کی سختیاں، الزامات نئی بات نہیں ہے۔

شہید بھٹو نے 1973 کا آئین دیا، آمروں نے حلیہ بگاڑ دیا، بلاول بھٹو

دوسری جانب پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہید محترمہ بینظیر بھٹو کا یوم شہادت بھرپور عقیدت و احترام سے منائیں گے، سی ای سی اجلاس میں پارٹی کی نئی حکمت عملی تشکیل دیں گے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ شہید بھٹو نے 1973 کا آئین دیا، آمروں نے حلیہ بگاڑ دیا، 18 ویں ترمیم سے 1973 کے آئین کو اصل شکل میں بحال کیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم 18 ویں ترمیم کے معاملے پر کسی مصلحت کا شکار نہیں ہوں گے، 27 دسمبر کو عوام گڑھی خدا بخش میں سازشی عناصر کو شکست دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں