The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی نے تحریک انصاف سے بات چیت کا اشارہ دے دیا

کراچی: پیپلزپارٹی کے ترجمان اور رہنما مولا بخش چانڈیو نے تحریک انصاف سمیت تمام سیاسی جماعتوں سے بات چیت کا اشارہ دے دیا۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ ہماری دشمنی کسی بھی جماعت سےنہیں، پاکستان کو بحران سے نکالنے کے لیے سب کے ساتھ بات اور کام کرنے کو تیار ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ن کو ضرورت ہوگی تو وہ ہم سے خود بات کرلے گی، الیکشن نتائج اور دھاندلی سے متعلق اسلام آباد میں ہونے والی آل پارٹیز کانفرنس میں شرکت سے متعلق بات کرنا میرے اختیار کی بات نہیں ہے۔

مولا بخش چانڈیو کا مزید کہنا تھا کہ چاہے کچھ بھی ہوجائے پیپلزپارٹی کسی کا کاندھا نہیں بنے گی، ملک میں استحکام کی خاطر آج بھی سب کے لیے دروازے کھولے ہوئے ہیں۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں عام انتخابات کے نتائج آنے کا سلسلہ جاری ہے، قومی اسمبلی کے 272 حلقوں میں سے تحریک انصاف کو واضح اکثریت حاصل ہے جبکہ مسلم لیگ ن دوسرے اور پیپلزپارٹی تیسرے نمبر پر ہے۔

یاد رہے کہ انتخابی مہم کے دوران عمران خان دو ٹوک مؤقف اختیار کرچکے ہیں کہ کسی بھی کرپٹ جماعت سے کوئی الحاق نہیں ہوگی اور اگر مخلوط حکومت بنانے کی صورتحال ہوئی تو تحریک انصاف اپوزیشن بینچوں پر بیٹھے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں