The news is by your side.

Advertisement

عوام کو مرتضیٰ بھٹو کے قاتلوں کے بارے میں بتایا جائے، غنویٰ بھٹو

لاڑکانہ : پیپلز پارٹی شھید بھٹو کی چیئرپرسن غنویٰ بھٹو نے کہا ہے کہ عوام کو شہید مرتضی بھٹو کے قاتلوں کے بارے میں ابھی تک کچھ نہیں بتایا گیا۔

تفصیلات کے مطابق گڑھی خدا بخش بھٹو میں پیپلز پارٹی شھید بھٹو کے بانی چیئرمین شہید مرتضی بھٹو کی 19 ویں برسی منائی گئی۔ کارکنان نے ان کے مزار پر حاضری دی، جبکہ شھداء کے مزار کے سامنے مرکزی جلسہ ہوا جس میں ملک اور سندھ بھر سے کارکنوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

جلسہ سے خطاب کرتے ہوئے پیپلز پارٹی شہید بھٹو کی چیئرپرسن غنویٰ بھٹو نے کہا کہ جنرل ضیاء کے دور میں منائے گئے لوگوں کو آج فوج اور حکمران پکڑ رہے ہیں جس کا مطلب یہ ہوا کہ وہ اعتراف کر رہے ہیں کہ ان کی ماضی کی جو پالیسیاں تھیں وہ غلط تھیں۔

انہوں نے کہا کہ دہشت گردوں کے خلاف جاری آپریشن میں دہشت گردوں کی پشت پناہی کرنے والوں کے خلاف بھی کاروائیاں کی جائیں جو ملک کے اندر مختلف اداروں میں موجود ہیں۔ اگر ایسا نہیں کیا گیا تو دہشت گردی ختم نہیں ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ ملک کا موجودہ نظام اپنے ہی بچوں کو نگلنے والا ہے جس کو تبدیل کرنے کے لئے جدوجہد کرنا ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ عوام کو شہید مرتضی بھٹو کے قاتلوں کے بارے میں ابھی تک کچھ نہیں بتایا گیا.

اس حوالے سے سابق صدر آصف علی زرداری۔ شعیب سڈل اور دیگر افسران کو ہمارے بہت سے سوالات کے جوابات دینے ہیں اور وہ ان کے لئے ذمہ دار بھی ہیں۔ جلسے سے پارٹی کے دیگر مرکزی و صوبائی رہنماؤں نے بھی خطاب کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں