The news is by your side.

Advertisement

حاملہ ماں چار سالہ بیٹے کو بچانے کیلئے جان پر کھیل گئی، ویڈیو وائرل

برازیلا : باہمت ماں نے اپنے بیٹے کو بچانے کیلئے جان کی پرواہ نہ کرتے ہوئے اسے اپنی آغوش میں چھپا لیا، اندھادھند فائرنگ کے دوران ماں بچے کو لے کر فرش پر لیٹ گئی۔

برازیل کے شہر ریکانٹو داس میں قائم ایک برگر شاپ پر اس وقت افراتفری مچ گئی جب چند مسلح افراد لوٹ مار کی غرض سے وہاں داخل ہوئے اور موجود لوگوں کو یرغمال بنانے کی کوشش کی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق چیخ وپکار مچنے پر ڈاکوؤں نے گھبرا کر اندھا دھند فائرنگ کردی جس پر وہاں موجود لوگ جان بچانے کیلئے ادھر ادھر بھاگنے لگے۔

اس دوران6ماہ کی ایک حاملہ خاتون رافیلہ ڈانٹاس جو اپنے چار سالہ بیٹے کے ساتھ آئی ہوئی تھی اس نے اپنی جان کی پرواہ نہ کرتے ہوئے اپنے بیٹے کو گود میں چھپایا اور زمین پر لیٹ گئی۔ عین اسی وقت ایک ڈاکو اس کی میز کے پاس آیا اور وہاں موجود دو موبائل فون اٹھا کر فرار ہوگیا۔

سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح اس باہمت خاتون نے حاملہ ہونے کے باوجود  گولیوں کی بوچھاڑ  میں  پھرتی کے ساتھ یہ کام انجام دے کر اپنی اور بچے کی جان بچائی۔

ملزمان واردات کے بعد باآسانی فرار ہوگئے تاہم فائرنگ کے نتیجے میں خوش قسمتی سے کسی قسم کے جانی نقصان یا زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں