The news is by your side.

ریاست مدینہ کیسے بنائی جائے ؟ اسلامی نظریاتی کونسل کے ارکان کل ایوان صدر مدعو

اسلام آباد : صدر عارف علوی نے اسلامی نظریاتی کونسل ارکان کو کل ایوان صدر مدعو کرلیا ، صدر مملکت ارکان سے ریاست مدینہ کے مجوزہ روڈ میپ پر رہنمائی لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ریاست مدینہ کے روڈمیپ پر مشاورت کے لئے صدر عارف علوی نے اسلامی نظریاتی کونسل ارکان کو کل ایوان صدر بلا لیا، صدر ریاست مدینہ پروژن کونسل کے ارکان کے سامنے پیش کریں گے اور ریاست میں ترجیحات پر مشاورت کریں گے۔

صدر مملکت ارکان سے ریاست مدینہ کے مجوزہ روڈ میپ پر رہنمائی لیں گے۔

یاد رہے جنوری میں اسلامی نظریاتی کونسل نے جدید دور میں ریاست مدینہ کے قیام کے حوالے سے عملی اقدامات کیلیے حکومت سے ٹاسک فورس تشکیل دینے کا مطالبہ کیا تھا۔

اسلامی نظریاتی کونسل نے ملک کو ’’ریاست مدینہ‘‘ بنانے کے متعلق سفارشات تیار کیں تھیں ، جس میں سب سے پہلے سودی نظام کے خاتمے کی متفقہ تجویز دیدی گئی۔ نظام حکومت اور نظام عدل کو اسلامی بنیادوں پراستوار کرنے کی تجویز دی تھی۔

اس سے قبل زیر مذہبی امور نورالحق قادری کا کہنا تھا حکومت اسلامی نظریاتی کونسل سے بھرپور رہنمائی لینے کی خواہشمند ہے، کونسل کی قابل عمل سفارشات پر فی الفور عمل کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کے مدینہ ریاست کے فلسفے پر اسلامی نظریاتی کونسل سفارشات پیش کرے گی، مذہبی امور، قانون انصاف، داخلہ، تعلیم اور پارلیمانی امور کی وزارتیں مسلسل اسلامی نظریاتی کونسل سے رہنمائی لیتی رہیں گی۔

واضح رہے پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا تھا لوگوں سے عہد کیا ہے پاکستان کو مدینہ کی ریاست بناؤں گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں