The news is by your side.

Advertisement

آبادی کی شرح میں تیزی سے اضافہ پاکستان جیسے ملکوں کے لیے بڑا مسئلہ بن چکا ہے، صدر عارف علوی

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے کہا ہے کہ آبادی کی شرح میں تیزی سے اضافہ پاکستان جیسے ملکوں کے لیے بڑا مسئلہ بن چکا ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدر مملکت عارف علوی نے کہا کہ بچے کو ماں کا دودھ پلانے سے چھاتی کے کینسر کا امکان کم ہوجاتا ہے، پاکستان میں ایک کروڑ سے زائد خواتین کو چھاتی کا کینسر ہوسکتا ہے۔

صدر مملکت نے کہا کہ کینسروں کی تمام اقسام میں سب سے اہم چھاتی کا کینسر ہے، کینسر کے علاج میں تین چیزیں بہت اہم ہیں، پہلے مرحلے میں تمام خواتین مہینے میں ایک بار اپنے ہاتھوں سے خود معائنہ کرسکتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ چھاتی میں گٹلی محسوس ہونے کی صورت میں فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کیا جائے، چھاتی کےکینسر سے متعلق شعور اجاگر کرنے کے لیے آئمہ کرام اہم کردار ادا کرسکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: حادثاتی طور پر دانتوں کا ڈاکٹر بن گیا، صدر عارف علوی

ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ ہمارے مذہب میں ہمسایوں سے حسن سلوک کی بہت زیادہ تاکید ہے، قرآن پاک میں دو سال تک بچے کو دودھ پلانے کا حکم دیا گیا ہے، اللہ تعالیٰ نے ماں کے دودھ میں غذائیت کا خزانہ رکھا ہے۔

واضح رہے کہ چند روز قبل صدر مملکت کا کہنا تھا کہ 90 فیصد دانتوں کی بیماریوں سے پرہیز کرکے بچاجاسکتا ہے، میرے تحقیقی مقالے بھارت میں شائع ہوگئے، پاکستان میں شائع نہیں ہوسکے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ڈینٹل ڈاکٹر کو کم از کم 6 ماہ سرکاری اسپتال میں گزارنا لازمی قرار دینا ہوگا، ملک میں لوگوں کو مسائل اور بیماریوں سے آگاہی چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں