The news is by your side.

Advertisement

ریاست تمام شہریوں کے لیے ماں کا درجہ رکھتی ہے: صدر آزاد کشمیر

راولاکوٹ: آزاد کشمیر کے صدر مسعود خان نے کہا ہے کہ جس معاشرے میں کمزور اور طاقتور کے درمیان کوئی تفاوت نہ برتا جاتا ہو اس معاشرے و ملک کو ترقی اور عروج حاصل کرنے سے دنیا کی کوئی طاقت محروم نہیں کرسکتی۔

ان خیالات کا اظہار صدر آزاد کشمیر مسعود خان نے پاکستان بیت المال کی جانب سے آزاد کشمیر میں یتیم اور بے سہارا بچوں کے لیے پہلے دارالاحساس کے افتتاح کے بعد کیپٹن حسین خان شہید ڈگری کالج میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے کہا کہ ریاست تمام شہریوں کے لئے ماں کا درجہ رکھتی ہے اور وہ معاشرے کی کمزور، ناتواں اور نادار افراد کو ماں کی طرح پرورش اور انہیں تعلیم وتربیت سے آراستہ کرکے ایک مفید اور ذمہ دار شہری بناتی ہے جس معاشرے میں کمزور اور طاقتور کے درمیان کوئی تفاوت نہ برتا جاتا ہو اس معاشرے اور ملک کو ترقی اور عروج حاصل کرنے سے دنیا کی کوئی طاقت محروم نہیں کرسکتی۔

پاکستان اور آزاد کشمیر کا دفاع پاک فوج کے مضبوط ہاتھوں میں ہے، مسعود خان

تقریب سے پاکستان بیت المال منیجنگ ڈائریکٹر عون عباس بپی اور دارالاحساس راولاکو ٹ کی انچارچ مس شازیہ خان نے بھی خطاب کیا۔ جبکہ اس موقع پر پاکستان بیت المال کے ممبر بورڈ برائے اسلام آباد و آزادکشمیر سردار زاہد، صوبائی ڈائریکٹر سجاد اقبال، صوبائی ڈپٹی ڈائریکٹر مس صائمہ ودود اور ڈاکٹر ثاقب غوری بھی موجود تھے۔

صدر سردار مسعود خان نے پاکستان بیت المال کی جانب سے راولاکوٹ اور ملحقہ اضلاع کے یتیم اور بے سہارا بچوں کے لئے دارالاحساس قائم کرنے پر شکریہ ادا کرتے ہوئے ادارہ کی انتظامیہ کو حکومت آزادکشمیر کی طرف سے بھرپور تعاون کا یقین دلایا۔

انہوں نے مزید کہا کہ راولاکوٹ نسبتاً خوشحال علاقہ ہے جہاں کے لوگ بڑی تعداد میں بیرون ملک محنت مزدوری کرتے ہیں یا پاکستان کے مختلف علاقوں میں کاروبار کرتے ہیں لیکن یہاں غربت بھی موجود ہے اور بے کس، کمزور و ناتواں لوگ بھی موجود ہیں جنہیں اپنے پاﺅں پر کھڑا کرنے کے لئے اداروں اور خوشحال لوگوں کی مدد کی ضرورت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں