The news is by your side.

Advertisement

صدر مملکت، وزیر اعظم اور آرمی چیف کی طرف سے وزیر داخلہ احسن اقبال پر قاتلانہ حملے کی شدید مذمت

آئی جی پنجاب سے رپورٹ طلب، سیاسی رہنماؤں کی جانب سے بھی مذمتی بیانات جاری، رہنماؤں نے صحت کے لیے دعا کی

لاہور: صدر مملکت ممنون حسین، وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے وزیر داخلہ احسن اقبال پر قاتلانہ حملے کی شدید مذمت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم نے آئی جی پنجاب سے واقعے کی فوری رپورٹ طلب کرلی ہے۔ وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے احسن اقبال کی لاہور سروسز اسپتال منتقلی کے لیے ہیلی کاپٹر بھی بھیج دیا ہے۔ صدر مملکت نے کہا ہے کہ اختلاف رائے کا اظہار تشدد کے ذریعے نہیں ہونا چاہیے۔

نیول چیف ایڈمرل ظفرمحمود نے بھی وزیر داخلہ احسن اقبال پرحملے کی مذمت کی، ترجمان پاک بحریہ کے مطابق انھوں نے کہا ہے کہ قاتلانہ حملہ افسوسناک ہے، جلد صحت یابی کے لیےدعاگو ہوں۔

دوسری جانب اس افسوس ناک واقعے پر ملک بھر سے برسر اقتدار پارٹی اور اپوزیشن کے سیاسی رہنماؤں نے  شدید مذمت کی ہے۔ انھوں نے احسن اقبال کی صحت یابی کے لیے دعائیں کیں اور حملے کی مکمل تحقیقات کا مطالبہ کیا۔

وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے ٹوئٹ کیا ہے کہ اپنے دوست احسن اقبال پرقاتلانہ حملے کی شدید مذمت کرتا ہوں، احسن اقبال سے بات ہوئی ہے ان کے حوصلے بلند ہیں، ن لیگ کو ڈرادھمکا کر خاموش نہیں کیا جاسکتا۔

اپوزیشن رہنما خورشید شاہ نے وفاقی وزیر داخلہ پر قاتلانہ حملے کی شدید مذمت کی اور کہا کہ اس حملے کی مکمل تحقیقات ہونی چاہیے، ملک کے وزیر داخلہ پر حملہ بہت بڑا سوالیہ نشان ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ الیکشن سے قبل سیکورٹی کے لیے جامع حکمت عملی کی ضرورت ہے۔

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ احسن اقبال پر حملے کی شدید مذمت کرتا ہوں۔

سابق صدر آصف زرداری نے بھی احسن اقبال پر فائرنگ کی مذمت کرتے ہوئے کہا حملہ تشویش ناک ہے، ایسے واقعات کو روکنا ہوگا، انھوں نے وزیرداخلہ کی صحت یابی کےلیے دعا بھی کی۔

اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق کا کہنا تھا کہ واقعے کے ذمہ داروں کو کٹہرے میں لایا جائے۔ چیئرمین پی پی بلاول بھٹو زرداری، عوامی نیشنل پارٹی کے سربراہ اسفندیار ولی خان ، تحریک انصاف کے ترجمان فواد چوہدری اور عثمان ڈار، ڈپٹی چیئرمین سینیٹ سلیم مانڈوی والا، مسلم لیگ ضیا کے سربراہ اعجاز الحق نے بھی احسن اقبال پر قاتلانہ حملے کی شدید مذمت اور دعائیں کیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں