The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان کا نیب قوانین میں ریفارمز کا فیصلہ

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے نیب قوانین میں اصلاحات کا فیصلہ کیا ہے، اس سلسلے میں قانونی ٹیم کے ساتھ مشاورت مکمل کر لی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے احتساب کےعمل میں تبدیلی کا فیصلہ کیا ہے، نیب قوانین میں اصلاحات سے متعلق مشاورت بھی مکمل کر لی گئی ہے، ذرایع کا کہنا ہے کہ نیب قوانین میں اہم تبدیلیاں لا کر انھیں مزید بہتر بنایا جائے گا۔

ذرایع کے مطابق یہ فیصلہ گورننس کی بہتری اور کاروباری سرگرمیوں کے فروغ کے لیے کیا گیا ہے، وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت پر قانونی ٹیم نے اس پر کام بھی شروع کر دیا ہے۔

سابق وزیر قانون بابر اعوان نے سوشل میڈیا پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ ملک کے احتسابی نظام کے قانون میں ریفارمز لائی جا رہی ہیں، وزیر اعظم عمران خان سے اس سلسلے میں اہم ملاقات ہوئی، نیب قوانین میں قابل ذکر تبدیلیاں لاکر مزید بہتر بنایا جا رہا ہے، ان اصلاحات سے نظام حکومت میں بہتری آئے گی اور کاروباری سرگرمیوں کو فروغ ملے گا۔

خیال رہے کہ پی ٹی آئی کی حکومت نے پہلے ہی نیب قوانین میں ترامیم کا عندیہ دیا تھا، اکتوبر میں وفاقی کابینہ بھی نیب ترمیمی آرڈیننس کی منظوری دے چکی ہے۔ اس کا تعلق 5 کروڑ سے زائد کی کرپشن کرنے والے ملزم کو انکوائری، انویسٹی گیشن یا ٹرائل کے دوران بھی سی کلاس میں رکھے جانے سے تھا، سی کلاس جیل سے متعلق ترمیمی بل کے سب سیکشن 10 میں نئی شق بھی شامل کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں