The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نےقانون اورآئین کوہمیشہ سربلند رکھا‘مریم اورنگزیب

 

اسلام آباد: وزیرمملکت اطلاعات ونشریات مریم اورنگریب کا کہناہےکہ وزیراعظم میاں محمد نوازشریف نے ہمیشہ قانون اور آئین کو سربلندرکھاہے۔

تفصیلات کےمطابق وزیرمملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب نےا یک انٹرویو کےدوران کہاکہ پاناماکیس میں وزیراعظم نوازشریف نے استثنیٰ کی کوئی اپیل نہیں کی۔

مریم اورنگزیب کاکہناتھاکہوزیرداخلہ چوہدری نثارعلی خان ڈان لیکس کےمعاملےپروزیراعظم میاں محمد نوازشریف کو رپورٹ پیش کرچکے ہیں اور وزیراعظم رپورٹ میں کی گئی سفارشات کےمطابق فیصلہ کریں گے۔

وزیرمملکت کاکہناتھاکہ پاکستان دہشت گردوں اور ان کے سہولیات کاروں کو ہرگز برداشت نہیں کرے گا۔

مریم اورنگزیب کا کہناتھاکہ ملک میں دہشت گردوں کا نیٹ ورک ٹور دیاگیا ہےاور آپریشن ضرب عضب اور ردالفساد کےمثبت نتائج برآمدہورہے ہیں۔


عمران خان آپ کو 2018میں عوام کےامتحان کا سامنا کرناپڑے گا‘مریم اورنگزیب


یاد رہےکہ گزشتہ ہفتے وزیرمملکت اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کاکہنا تھا کہ عمران خان روتے رہیں گے اور وزیراعظم سرخرو ہوتے رہیں گے۔

وزیرمملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہنا تھاکہ عمران خان آپ کو 2018 میں عوام کے امتحان کا سامنا کرنا پڑے گا۔


وزیراعظم کی قیادت پر عوام نےمکمل اعتماد کا اظہارکیا ہے‘خواجہ آصف


واضح رہےکہ اس سے قبل وزیردفاع خواجہ محمد آصفکاکہنا تھاکہ عوام نے وزیراعظم میاں محمدنوازشریف کی قیادت پرمکمل اعتماد کا اظہارکیاہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں