The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کے پرنسپل سیکریٹری نے چھٹی لے لی، بیرون ملک جانے کا امکان

اسلام آباد : وزیراعظم کے پرنسپل سیکریٹری فواد حسن فواد ایک ماہ کی رخصت پر چلے گئے، امکان ہے کہ وہ چھٹیاں گزارنے کیلئے بیرون ملک روانہ ہو سکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کے پرنسپل سیکریٹری فواد حسن فواد ایک ماہ کی رخصت پر چلے گئے ہیں اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ فواد حسن فواد کا یہ اقدام  نیب کی تحقیقات سے بچنے کےجتن ہیں یا معاملہ ہے کچھ اور ہے؟

کیونکہ آشیانہ اقبال ہاؤسنگ اسکیم کے پراجیکٹ ڈائریکٹر معظم علی نے نیب کو بیان ریکارڈ کرایا تھا کہ فواد حسن فواد نے کمپنی کا کنٹریکٹ منسوخ کرنے کے لئے ان پر دباؤ ڈالا اور دفتر بلوا کر دھمکیاں بھی دیں تھیں۔

معظم علی کے اس بیان پر فواد حسن فواد کو نیب لاہور نےطلب کیا تھا، ذرائع کے مطابق اسی ماہ پانامہ کیس کا فیصلہ بھی سنائے جانے کا امکان ہے، قبل اس کے کہ کوئی بڑی گڑ بڑ ہو اس لیے فواد حسن فواد کو جلد بیرون ملک اڑان بھرنے میں ہی عافیت دکھائی دے رہی ہے۔

ان کی جگہ سیکریٹری اسٹیبلشمنٹ معروف افضل کو وزیر اعظم کا نیا پرنسپل سیکریٹری بنائے جانے کا امکان ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ معروف افضل زیادہ تروقت وزیراعظم ہاؤس میں ہی گزارتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں