The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کی ٹرافی اوراس سے جڑے اہم حقائق

لاہور: گزشتہ روز دبئی میں پاکستان سپر لیگ 4 کے لیے تیار کردہ ٹرافی کی رونمائی کی گئی، آج ہم آپ کو بتا رہے ہیں اس ٹرافی کی تشکیل میں مدنظر رکھے گئے کچھ ایسے عوامل جن کے بارے میں جان کر آپ  حیران رہ جائیں گے

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ سیزن فور کی ٹرافی گزشتہ روز دبئی میں اپنی تقریب رونمائی کے بعد سے عوام اور سوشل میڈیا میں گفتگو کا موضوع بنی ہوئی ہے، ٹرافی کی انوکھی اور دلکش ساخت نے دنیا بھر کے شائقین کرکٹ کی توجہ اپنی جانب مبذول کرلی ہے۔

پاکستانی ثقافت اور رنگوں کی ترجمانی کرتی پاکستان سپر لیگ سیزن فور کی ٹرافی میں پچاس ہزار بیش قیمتی کرسٹلز جڑے گئے ہیں۔

پی ایس ایل سیزن فور کی ٹرافی میں اوپر نصب سفید ستارہ اور ٹرافی میں سفید و سبز رنگ حسین کی آمیزش پاکستان و قومی پرچم کی ترجمانی کرتی ہے۔

ٹرافی کے قلب کے اطراف میں سفید کرسٹلز سے مزین چھ پٹیاں (پلر) لگائے گئے ہیں جن کے اوپری حصّے پر موجود رنگ سیزن میں حصّہ لینے والی 6 ٹیموں کے علامتی رنگوں سے مزین ہے۔

کل سےشروع ہونے والے سیزن فور کی فاتح ٹیم  کے لیے تیارشدہ ٹرافی میں پچاس ہزار کرسٹلز کا استعمال کیا گیا ہے، اوراس کی تیاری میں چار ماہ صرف ہوئے ہیں۔

دلکش ساخت کی حامل سیزن فور کی ٹرافی کی تیاری کے دوران پاکستانی ثقافت کو نمایاں کیا گیا ہے جہاں عوام ایک پرچم کے سائے تلے اتحاد و اتفاق سے زندگی گزارتے ہیں۔

یاد رہے کہ  پاکستان سپر لیگ سیزن فور کا آغاز کل سے دبئی میں ہورہا ہے اور افتتاحی میچ اسلام آباد یونائیٹڈ اور لاہور قلندرز کے درمیان کھیلا جائے گا۔

مزید پڑھیں : پی ایس ایل 4: ٹرافی کی دبئی میں تقریب رونمائی، احسان مانی کامیابی کے لیے پرامید

خیال رہے کہ گزشتہ روز پاکستان سپرلیگ سیزن فور کی ٹرافی کی تقریب رونمائی کے موقع پر چیئرمین پی سی بی احسان مانی کا کہنا تھاکہ پی ایس ایل دنیا بھر میں ایک معروف برانڈ بن گیا ہے۔

احسان مانی کا مزید کہنا تھا کہ پی ایس ایل کی کامیابی میں فرنچائز، اسپانسرز اورکھلاڑی شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں