The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل 5 کے تمام میچز پاکستان میں ہوں گے، چیئرمین پی سی بی

لاہور: چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے کہا ہے کہ پی ایس ایل کے تمام میچز پاکستان میں کھیلے جائیں گے، 4 وینیوز شارٹ لسٹ کرلیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان سپر لیگ سیزن فائیو کے تمام میچز پاکستان میں ہوں گے، لاہور، کراچی، ملتان اور راولپنڈی شارٹ لسٹ ہیں۔

بھارت پہل کرے گا تو اس سے سیریز کھیلیں گے

احسان مانی چیئرمین پی سی بی

انہوں نے کہا کہ رواں سیزن میں سری لنکا، بنگلہ دیش کی میزبانی کے لیے پرامید ہیں، کرکٹ آسٹریلیا اور ای سی بی کے سربراہان پاکستان آئیں گے، پرامید ہیں ایشیا کپ پاکستان میں ہی ہوگا۔

احسان مانی نے کہا کہ ایشیا کپ بھارت کی طرح دبئی میں بھی کرانے کا آپشن موجود ہے، بھارت پہل کرے گا تو اس سے سیریز کھیلیں گے۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ ڈومیسٹک کرکٹ اسٹرکچر کی سفارشات حکومت کو بھجوادی ہیں، سفارشات حکومت کی منظوری دیتے ہی فوری لاگو کی جائیں گی۔

انہوں نے کہا کہ تمام اختیارات اپنے پاس رکھنے کے حق میں نہیں ہوں، 4 برسوں میں 210 ملازمین رکھے گئے جو حیران کن ہے، بورڈ کو پروفیشنل انداز میں چلانا چاہتا ہوں۔

احسان مانی نے کہا کہ ایم ڈی وسیم خان پورے الاؤنسز سے دستبردار ہوئے ہیں، انگلینڈ دورے کے 6400 ڈالرز کی بجائے 1800 ڈالرز لیے، ورلڈ کپ کے بعد تین سال کی کارکردگی کا جائزہ لیں گے، تبدیلی برائے تبدیلی کے حق میں نہیں ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں