تازہ ترین

’پاکستان کیلیے آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک سے اچھی خبریں آئیں گی‘

امریکا میں پاکستان کے سفیر مسعود خان نے کہا...

پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے حوالے سے ترجمان دفتر خارجہ کا اہم بیان

اسلام آباد : پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے...

ملازمین کے لئے خوشخبری: حکومت نے بڑی مشکل آسان کردی

اسلام آباد: حکومت نے اہم تعیناتیوں کی پالیسی میں...

ضمنی انتخابات میں فوج اور سول آرمڈ فورسز تعینات کرنے کی منظوری

اسلام آباد : ضمنی انتخابات میں فوج اور سول...

طویل مدتی قرض پروگرام : آئی ایم ایف نے پاکستان کی درخواست منظور کرلی

اسلام آباد: عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے...

جادو نہیں بلکہ بھرپور محنت کے بعد پی ایس ایل 9 جیتا ہے، کپتان اسلام آباد یونائیٹڈ

پی ایس ایل 9 کی چیمپئن اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان نے کہا ہے کہ جیت کے لیے کوئی جادو نہیں کیا بلکہ بھرپور محنت کے بعد یہ ٹائٹل جیتا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ایس ایل 9 کا ایک ماہ تک جانے والا کرکٹ کا سنسنی خیز میلہ گزشتہ شب اسلام آباد کے چیمپئن بننے کے ساتھ اختتام پذیر ہو گیا۔ اسلام آباد ریکارڈ تیسری بار پی ایس ایل کا چیمپئن بنا۔

جیت کے بعد اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان نے کہا کہ کوئی جادو نہیں کیا بلکہ بھرپور محنت کے بعد ٹائٹل جیتے ہیں۔

شاداب خان نے کہا کہ اس سیزن میں ہم نے جو میچز ہارے وہ آخری گیند پر ختم ہوئے، ہماری ٹیم ایسے کھلاڑیوں پر مشتمل ہے جو کبھی بھی میچ جیتا سکتے ہیں، جو ہم کر سکتے تھے وہ ہم نے کر دکھایا۔

 

کپتان اسلام آباد یونائیٹڈ نے کہا کہ میں جس ٹیم سے کھیلوں اس کو فتح دلانا مقصد ہوتا ہے، یہ ٹائٹل میرے لیے بہت اہمیت رکھتا ہے، جب پہلی دفعہ ٹائٹل جیتا وہ اس وقت ٹیم میں ایمرجنگ کھلاڑی تھا۔

ان کا کہنا تھا کہ لیڈ آف دی فرنٹ بھی کپتان آ کر کھیل سکتا ہے، انفرادی کارکردگی بطور کپتان دکھاتے ہیں تو وہ ٹیم کیلئے ہوتی ہے، جس نمبر پر میں پرفارمنس دے سکتا ہوں اس پر کھیلتا ہوں۔

شاداب خان نے عماد وسیم کے حوالے سے کہا کہ انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ واپس لینا ان کا اپنا فیصلہ ہوگا، اگر کوئی ان سے بات کرے گا تو شاید وہ کم بیک کے لیے تیار ہو جائیں۔

چیمپئن کپتان نے کہا کہ کراچی والوں نے بہت محبت دی ہے اور کراؤڈ کو ہماری ٹیم نے بہت انجوائے کیا ہے، ذاتیات پر تنقید اچھی بات نہیں ہوتی، اگر پرفارمنس نہ دیں تو تنقید کی جا سکتی ہے۔

Comments

- Advertisement -
ریحان خان
ریحان خان
ریحان خان کو کوچہٌ صحافت میں 25 سال ہوچکے ہیں اور ا ن دنوں اے آر وائی نیوز سے وابستہ ہیں۔ملکی سیاست، معاشرتی مسائل اور اسپورٹس پر اظہار خیال کرتے ہیں۔ قارئین اپنی رائے اور تجاویز کے لیے ای میل [email protected] پر بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔