The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل: پشاورزلمی کی شاندار فتح، لاہورقلندرزکو 9وکٹوں سے شکست

دبئی : شاہدآفریدی کی پشاورزلمی کو پی ایس ایل میں ایک اور کامیابی مل گئی، پشاور زلمی نے یکطرفہ مقابلےکےبعد لاہورقلندرزکونووکٹ سے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق لاہورکی ٹیم کو پاکستان سپرلیگ میں مسلسل دوسری بھاری شکست کاسامناکرناپڑا۔ دبئی انٹرنیشنل کرکٹ گراﺅنڈ میں کھیلے گئے میچ میں پشاور زلمے کے کپتان شاہد آفریدی نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا۔

لاہور قلندرز نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 6وکٹوں کے نقصان پر 117 رنز بنائے، کرس گیل دوسرے میچ میں بھی فیل ہوئے.

لاہور قلندرز نے اننگز کا آغاز کیا تو میچ کی پہلی ہی گیند پر خطرناک بلے باز کرس گیل کو جنید خان نے کلین بولڈ کردیا، گیل کے آؤٹ ہوتے ہی لاہوری بلےبازوں کے ہاتھ پاؤں پھول گئے۔صرف چاررنزپرلاہورقلندرزکےتین بیٹسمین پویلین لوٹ گئے۔

ڈوئن براوؤ بتیس اوراظہرعلی اکیس رنزکےساتھ نمایاں رہے۔ لاہورقلندرزنےایک سوسترہ رنزجوڑکرپی ایس ایل کا سب سے کم اسکوربورڈ پرسجایا۔ جبکہ اظہر علی نے 31 اور عمر اکمل نے 21 رنز اسکور کئے.

پشاور کی جانب سے محمد اصغر نے 2 جبکہ شان ٹیٹ ،وہاب ریاض اور جنید خان نے ایک ایک کھلاڑی کو آوٹ کیا۔ جواب میں تمیم اقبال اورپروفیسرکےلاٹھی چارج نے بولرزکے چھکے چھڑادئیے۔

پروفیسرتین چوکوں اورتین چھکوں کی مدد سےپینتالیس رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔ تمیم اقبال نے ناقابل شکست پچپن رنزبناکرپشاورزلمی کو مسلسل دوسری فتح سے ہمکنار کرایا۔ پشاور کی ایونٹ میں یہ مسلسل دوسری کامیابی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں