The news is by your side.

Advertisement

پاک سرزمین پارٹی آج کراچی میں سیاسی قوت کامظاہرہ کرے گی

کراچی : پاک سرزمین پارٹی آج شہر قائد میں عوامی طاقت کا مظاہرہ کرے گی،پارٹی رہنما انیس قائم خانی کا کہناہےکہ اہلیان کراچی جب بھی اٹھےپوراپاکستان اٹھ جاتاہے۔

تفصیلات کےمطابق پاک سرزمین پارٹی کے رہنماانیس قائم خانی کا کہناہےکہ آج تین بجے کراچی میں پاک سرزمین پارٹی سیاسی قوت کا مظاہرہ کرے گی،انہوں نےکہا کہ شہری جلسے میں شرکت کے لیے گھروں سے نکلیں۔

انیس قائم خانی کا کہناہےکہ پاک سرزمین پارٹی سمجھتی ہےکراچی اسلحےسےپاک ہوناچاہیے،انہوں نے کہا کہ آج کا جلسہ بہت بڑا جلسہ ہوگا۔

مزید پڑھیں: جلسے کا مقصد مصطفیٰ کمال کو وزیر اعظم بنانا نہیں، انیس قائم خانی

اس سے قبل گزشتہ روز پاک سرزمین پارٹی کے تحت منعقد ہونے والے جلسے کے انتظامات کا جائزہ لینے کے بعد انیس قائم خانی نے جلسہ گاہ میں موجود کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کہاتھا کہ آپ لوگ آج جس نیک مقصد کے لیے محنت کررہے ہیں وہ بہت بڑا کام ہے، آپ کی محنت رائیگاں نہیں جائے گی۔

پاک سرزمین پارٹی کے صدر نے عوام سے اپیل کی تھی کہ جلسے میں شرکت کریں کیونکہ جلسہ مصطفیٰ کمال کو وزیر اعظم بنانے کے لیے نہیں بلکہ غربت اور مسائل کی چکی میں پسی ہوئی عوام کے جائز حقوق کی جدوجہد کا حصہ ہے۔

مزید پڑھیں:کراچی، 29 جنوری کو تبت سینٹر پر جلسہ عام کریں گے، مصطفیٰ کمال

واضح رہےکہ 12جنوری کوسربراہ پاک سرزمین پارٹی نے کراچی میں 29 جنوری کو تبت سینٹر پر ایک عظیم الشان جلسہ عام کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھاکہ کراچی کا ہر میدان ہمارے لیے چھوٹا پڑ رہا ہے اس لیے تبت سینٹر کو منتخب کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں