The news is by your side.

Advertisement

مصطفیٰ کمال نے لندن میں دفترکھولنے کا اعلان کردیا

حیدرآباد : پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے اعلان کیا ہے کہ اس ماہ کے آخر تک لندن میں پارٹی آفس کھول کر ایم کیوایم کے قائد کے گھر کے باہر مظاہرہ کیا جائیگا۔

تفصیلات کے مطابق مصطفی ٰ کمال نے انیس قائم خانی کے ہمراہ حیدر آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے اپنی پارٹی کا اگلہ لائحہ عمل بیان کیا اور کہا کہ اس ماہ کے آخر میں لندن میں پارٹی کایونٹ آفس کھولا جارہا ہے اور پہلا پروگرام ایم کیو ایم کے قائد کی رہائش گاہ کے باہر مظاہرے سے ہوگا، جس کے لئے پارٹی کے کچھ اہم رہنماؤں کو لندن بھیجا جائیگا۔

سربراہ پاک سرزمین پارٹی نے الزام عائد کیا کہ بھارت کو اپنی بیس سالہ سرمایہ کاری ڈوبتی ہوئی نظر آرہی ہے جس کو بچانے کے لئے بھارت چاہتا ہے کہ ملک میں خانہ جنگی اور خوں ریزی ہو ، اس کام کے لیے بھارتی خفیہ ایجنسی ایم کیو ایم کے قائد کو مہرے کے طو پراستعمال کررہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہماری پارٹی کے کارکنان کو اپنے اوپر ہونے والے حملوں پر شدید غصہ ہے اور وہ بدلہ لینے کے لیے ہم سے اجازت طلب کررہے ہیں مگر میں نے ان کو کہہ دیا کہ ہم لڑائی جھگڑا نہیں چاہتے ، ہم تمام لوگوں کو معاف کرتے ہیں کیونکہ سب ہمارے بھائی ہیں۔

مصطفی کمال نے قائد ایم کیوایم پر کڑی تنقید کر تے ہوئے کہا کہ فاروق ستارکی زندگی کو شدید خطرات لاحق ہیں، ان کی حفاظت کی جائے۔ اب ایم کیو ایم کی ہر بات کا جواب لندن میں دیا جائے گا۔

واضح رہے گزشتہ روز حیدر آباد بھائی خان چوک کے قریب پاک سرزمین پارٹی کی ریلی کے بعد دو گروپوں میں تصادم کے بعد حیدرآباد کے مختلف علاقوں میں حالات کشیدہ ہوگئے تھے۔

دوسری جانب ایم کیو ایم کی جانب سے الزام عائد کیا گیا تھا کہ مخالف جماعت کی جانب سے اُن کے کارکنان پر حملہ کیا گیا ہے اور اُن کے دفتر کو نذر آتش کیا گیا ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں