site
stats
سندھ

عوام کو حقوق نہ دینا قوم پر حملے کے مترادف ہے، مصطفیٰ کمال

کراچی : پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ سید مصطفیٰ کمال کا کہنا ہے کہ سب سیاست کر رہے ہیں عوام کے مسائل پر کوئی بات نہیں کررہا ہے نہ نظام کو بہتر بنانے کے لیے ٹھوس قدم اُٹھائے جا رہے ہیں۔

وہ کراچی میں واقع اپنی جماعت کے مرکزی آفس میں میڈیا سے بات کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ پاکستان میں سب اپنی اپنی سیاست چمکا رہے ہیں کوئی عوامی مسائل،م اور ان کے حل پر بات نہیں کرتا۔

مصطفی کمال کا کہنا تھا کہ پاکستان میں دو کروڑ سے زائد بچے صاف پانی اور غذائی قلت کی وجہ ذہنی اور جسمانی امراض میں مبتلا ہو چکے ہمارا مستقبل تباہ ہو رہا ہے ہیں جس کے لیے کسی کو ہم پر جنگ مسلط کرنے کی ضرورت نہیں ہمارے مسائل ہی ہمیں تباہ کرنے کو کافی ہیں۔


پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ نے کہا کہ ہمیں محض بجلی ہی نہیں چاہیے بلکہ سستی بجلی اور گیس چاہیے، پینے کو صاف پانی چاہیے،بچوں بزرگوں کو جدید اسپتال اور نوجوانوں کو نوکریاں چاہیے، پینشن نہ ملنے کی وجہ سے بزرگ چھ منزلہ عمارت سے چھلانگ لگا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم پکا قلعہ گراؤند کے سامنے 23 دسمبر کو جلسہ عام کرنے جارہے ہیں اس میں ان تمام مسائل پر نہ صرف یہ کہ پالیسی بیان دیں گے بلکہ ان کا حل بھی پیش کریں گے،عوام کو درپیش مسائل سے کسی طور صرفِ نظر نہیں کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top