The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی پالیسیوں کے مثبت اثرات : پاکستان اسٹاک ایکس چینج کو بڑا اعزاز حاصل

کراچی : پاکستان اسٹاک ایکس چینج نے ایک بار پھر ایشیا کی بہترین اسٹاک مارکیٹ کا اعزاز حاصل کرلیا ، ڈاکٹرشہبازگل کا کہنا ہے کہ یہ اعتماد ہے عمران خان پر اور ان کی پالیسیوں پر، عالمی سطح پر اسٹاک ایکس چینج چوتھی بہترین اسٹاک مارکیٹ رہی۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک میں قائم ریسرچ فرم مارکیٹ کرنٹس ویلتھ نیٹ نے رپورٹ جاری کی ، جس میں پاکستان اسٹاک ایکس چینج کو ایک بار پھرایشیا کی بہترین اسٹاک مارکیٹ کااعزاز حاصل کرلیا۔.

رپورٹ میں عالمی سطح پر پاکستان اسٹاک ایکسچینج چوتھی بہترین اسٹاک مارکیٹ رہی جبکہ ایشیا میں سب سے بہتر کارکردگی پاکستان اسٹاک ایکسچینج کی رہی۔

اس حوالے سے معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا اللہ کا شکر،پاکستان اسٹاک مارکیٹ ایشیا کی بہترین مارکیٹ بن گئی، یہ اعتماد ہے عمران خان پر اور ان کی پالیسیوں پر، انشاللہ اب پاکستان ترقی کی منزلیں طے کرے گا۔

دوسری جانب سینٹر فیصل جاوید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کورونا کےدوران دنیا بھر کی ا اسٹاک مارکیٹس کو کھربوں کا نقصان ہوا، دو ممالک کی مارکیٹ نےبہترین کاکردگی دکھائی ، ایشیا میں سب سے بہتر کارکردگی پاکستان اسٹاک ایکسچینج کی رہی اور عالمی سطح پر اسٹاک ایکس چینج چوتھی بہترین اسٹاک مارکیٹ رہی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں