The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی ڈی سی کو بند نہیں کیا اصلاحات لا رہے ہیں،زلفی بخاری

اسلام آباد: معاون خصوصی زلفی بخاری نے کہا ہے کہ پی ٹی ڈی سی بند نہیں ہوا بلکہ ایک فائدہ مند ادارہ بننے جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے معاون خصوصی زلفی بخاری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ دنیا میں 10 فیصد جی ڈی پی ٹورازم پر ہے لیکن پاکستان کی جی ڈی پی میں سیاحت کا حصہ 3 فیصد بھی نہیں،اسے بڑھانے پر اربوں روپے کی آمدن حاصل ہوگی۔

زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ این ٹی بی سی 2020 سے 2030 کی پالیسی تشکیل دے دی ہے اور اس میں 5 سال کے لیے ایکشن پلان تیار کر دیا ہے۔انہوں نے بتایا کہ ایک انڈومنٹ فنڈ تشکیل دیا گیا ہے جس میں سیاحت کی مارکیٹنگ وغیرہ شامل ہے۔

معاون خصوصی کے مطابق پاکستان کا برینڈ بھی تشکیل دے دیا ہے جسے 18 اپریل کو لانچ کرنا تھا لیکن کرونا کی وجہ سے تاخیر کا شکار ہوگیا، اب سے سال کے آخر میں لانچ کیا جائے گا۔

زلفی بخاری نے بتایا کہ ترکی، ایران،قطر سمیت آٹھ ملکوں کے وزرائے سیاحت پاکستان آئیں گے،پاکستان ڈی ایٹ ملکوں کی سیاحتی کانفرنس کی میزبانی کرےگا۔

انہوں نے کہا کہ ہوٹلز کے معیارات بھی ترتیب دیے گئے، ساتھ ہی نیشنل ٹورازم ای پورٹل بنایا گیا ہے جہاں سیاحت کے حوالے سے تمام تفصیلات موجود ہوں گی۔

معاون خصوصی زلفی بخاری نے بتایا کہ وزیراعظم عمران خان اور میری روز ویلٹ ہوٹل بیچنے پر کبھی بات نہیں ہوئی، روز ویلٹ ہوٹل نہیں بیچ رہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں