The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی امیدوار نے 2 پولنگ اسٹیشنز میں دوبارہ گنتی کی درخواست کر دی

کراچی: پی ٹی آئی امیدوار امجد آفریدی نے الیکشن کمیشن میں 3 درخواستیں جمع کرتے ہوئے 2 پولنگ اسٹیشنز میں ووٹوں کی دوبارہ گنتی کی درخواست کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی امیدوار امجد آفریدی نے الیکشن کمیشن سے دوبارہ گنتی کی درخواست کر دی ہے، انھوں نے کہا پولنگ اسٹیشن 260، اور 261 میں دوبارہ گنتی کرائی جائے۔

پی ٹی آئی امیدوار نے الیکشن کمیشن کو دی گئی پہلی درخواست میں کہا ہے کہ گنتی میں شفافیت کو نظر انداز کیا گیا، دوسری درخواست میں انھوں نے الیکشن کمیشن کو 21 پولنگ اسٹیشنز میں فارم 45 کے حصول میں مشکلات سے آگاہ کیا، جب کہ تیسری درخواست میں بعض پولنگ اسٹیشنز میں ری پولنگ کا مطالبہ کیا۔

این اے 249: ضمنی الیکشن کا میدان پیپلز پارٹی نے مار لیا

دوسری طرف ن لیگی رہنما محمد زبیر نے کہا ہے کہ پیپلز پارٹی 3 ہزار ووٹوں سے ہار رہی تھی، 190 پولنگ اسٹیشنز میں ہم جیت رہے تھے، پھر جا کر بریک لگی، مکمل نتائج آنے کے بعد الیکشن کمیشن میں درخواست جمع کرائیں گے، حلقے کے امیدوار مفتاح اسماعیل نے الیکشن کمیشن سے مطالبہ کیا کہ 15 پولنگ اسٹیشنز کے فارنزک آڈٹ کے بغیر نتیجے کا اعلان نہ کیا جائے۔

واضح رہے کہ این اے 249 کے فارم 47 کے مطابق تمام 276 پولنگ اسٹیشنز کے غیر حتمی نتائج جاری کیے جا چکے ہیں، پیپلز پارٹی کے قادر خان مندوخیل 16156 ووٹ لے کر پہلے نمبر پر، جب کہ مسلم لیگ (ن) کے مفتاح اسماعیل 15473 ووٹ لے کر دوسرے نمبر پر ہیں۔

کالعدم تحریک لبیک پاکستان کے مفتی نذیر 11125 ووٹ لے کر تیسرے نمبر پر، پاک سرزمین پارٹی کے مصطفیٰ کمال 9227 ووٹ لے کر چوتھے نمبر پر، تحریک انصاف کے امجد آفریدی 8922 ووٹ لے کر پانچویں نمبر پر، جب کہ ایم کیوایم پاکستان کے حافظ مرسلین 7511 ووٹ لے کر چھٹے نمبر پر رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں