The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کو فرعون کہنے پرعمران خان کو قانونی نوٹس

اسلام آباد: وزیر اعظم نواز شریف کو تقریر میں فرعون کہہ کر مخاطب کرنے پر تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کو قانونی نوٹس بھجوا دیا گیا۔

تفصیلات کےمطابق قانونی نوٹس جسٹس پارٹی کے سربراہ منصف اعوان کی جانب سے بھجوایا گیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے رائے ونڈ جلسہ میں اخلاقی ضابطوں کو بالائے طاق رکھتے ہوئے وزیر اعظم میاں نواز شریف کو فرعون کہہ کے مخاطب کیا۔

قانونی نوٹس کے مطابق عدالت عالیہ کے فل بنچ نے جلسے کے منتظمین کو اشتعال انگیز تقاریر نہ کرنے کی ہدایت کی تھی۔عمران خان کی جانب سے وزیر اعظم نواز شریف کے خلاف نازیبا الفاظ غیر قانونی اور غیر اخلاقی ہیں لہذا عمران خان قوم سے معافی مانگیں۔

مزید پڑھیں:لاہور ہائی کورٹ نے تحریک انصاف کو رائے ونڈ میں جلسے کی اجازت دے دی

منصف اعوان کی جانب سے قانونی نوٹس میں کہا گیا ہے کہ اگر عمران خان نے قوم سے معافی نہ مانگی تو ان کے خلاف ایک ارب روپے ہرجانے کا دعوی دائر کرتے ہوئے قانونی چارہ جوئی کی جائے گی۔

مزید پڑھیں: عمران خان کی نواز شریف کومحرم تک ڈیڈ لائن، اسلام آباد بند کرنے کا اعلان

واضح رہے کہ گزشتہ روز تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے نواز شریف کو احتساب کے لیے محرم تک الٹی میٹم دیتے ہوئے کہا تھا کہ اب ہم جلسہ نہیں کریں بلکہ محرم کے بعد اسلام آباد بند کردیں گے اور حکومت چلنے نہیں دیں گے کارکنان تیاری کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں