The news is by your side.

Advertisement

رکنیت سازی مہم :عمران خان آج فیصل آباد پہنچیں گے

فیصل آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان آج فیصل آباد کے مختلف علاقوں میں رکنیت سازی مہم کے لیے لگائے گئے پی ٹی آئی کے کیمپوں کا دورہ کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان آج فیصل آباد میں چناب چوک پر رکنیت سازی مہم کے لیے لگائے گئے کیمپ کا افتتاح کریں گے اور شہرمیں رکنیت سازی مہم کے لیے لگائے گئے 5 کیمپوں کا دورہ کریں گے۔

پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ مسلم لیگ ن چھوڑنے والے نثارجٹ کی رہائش گاہ بھی جائیں گے۔ عمران خان کے دورہ فیصل آباد کے لیے سیکورٹی پلان تشکیل دیا جائے گا جس کے مطابق ایک ہزار 268 پولیس اہلکار تعینات ہوں گے۔

پولیس نے پاکستان تحریک انصاف کے رکنیت سازی کمیپوں کے انعقاد کے باعث ٹریفک کے لیے متبادل پلان بھی تیار ہے اور 350 سے زائد ٹریفک وارڈنز خصوصی ڈیوٹی انجام دیں گے۔


مبارک ہو، پہلی بار چیئرمین سینیٹ بلوچستان سے بنے گا‘ عمران خان


خیال رہے کہ گزشتہ روز پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ پہلی باربلوچستان سے چیئرمین سینیٹ بنے گا، بلوچستان کو پیشگی مبارک باد دیتا ہوں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں