The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کا آزاد جموں و کشمیر میں بھرپور انتخابی مہم چلانے کا فیصلہ

مظفرآباد: پاکستان تحریک انصاف نے آزاد جموں و کشمیر میں بھرپور انتخابی مہم چلانے کا فیصلہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف آزاد جموں و کشمیر کے صدر بیرسٹر سلطان محمود چوہدری نے چیف آرگنائزر سیف اللہ خان نیازی سے خصوصی ملاقات کی جس میں آزاد جموں و کشمیر کی سیاسی صورتحال اور آئندہ انتخابات کی حکمت عملی پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

ملاقات میں آزاد جموں کشمیر کے آئندہ انتخابات کے لیے بھرپور حکمت عملی کی تیاری اور کسی اتحاد کے بغیر انتخابی میدان میں اترنے کا دوٹوک اعلان کیا گیا۔

اس موقع پر بیرسٹر سلطان محمود چوہدری کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کے کشمیر پر واضح، ٹھوس اور غیر متزلزل مؤقف نے اہلِ کشمیر میں جدوجہد کی نئی امنگ جگائی ہے۔

صدر تحریک انصاف آزاد جموں و کشمیر نے کہا کہ جنگ بندی لکیر کے دونوں اطراف میں بسنے والے کشمیری وزیراعظم کی قیادت سے امیدیں وابستہ کیے ہوئے ہیں۔

دوسری جانب چیف آرگنائزر تحریک انصاف نے کہا کہ کشمیر ہمارے وجود کا حصہ، حق خودارادیت اور آزادی حقیقی منزل ہے،وزیراعظم کی قیادت میں تحریک انصاف ہر فورم ہر محاذ پر اہل کشمیر کی ترجمان ہے۔

سیف اللہ خان نیازی کا کہنا تھا کہ آزادجموں و کشمیر کی تعمیر وترقی کا پورا خاکہ تیار کرچکے ہیں،کارکن تیاری کریں،جلدآزاد جموں و کشمیر کے لیے انتخابی حکمت عملی کا اعلان کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں