The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف سب کی پگڑی اچھالتی ہے آج انہیں اللہ کی پکڑ کا سامنا ہے: رانا ثنا اللہ

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کے مرکزی رہنما رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ تحریک انصاف سب کی پگڑی اچھالتی ہے آج انہیں اللہ کی پکڑ کا سامنا ہے، ریحام خان کی کتاب کب آئے گی اس کا علم نہیں ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کیا، رانا ثنا اللہ کا کہنا تھا کہ مفروضے کی بنیاد پر کسی خاتون کے معاملے کو قابل مذمت نہیں ٹھہراؤں گا، ریحام خان کو بلیک میلنگ پر ملک بھی چھوڑنا پڑا۔

انہوں نے کہا کہ ریحام خان کی کتاب آئے گی بھی یا نہیں ہم نہیں جانتے، بلیک میلنگ کا شکار ہونے پر ریحام خان کو ملک بھی چھوڑنا پڑا، کتاب کے مسودے کو سامنے تحریک انصاف کی جانب سے ہی لایا گیا ہے۔


نواز شریف نے ارادہ کرلیا ہے وہ صرف سچ کہیں گے، رانا ثنااللہ


رہنما مسلم لیگ ن کا کہنا تھا کہ کسی سیاسی جماعت نے ذاتی زندگی پر براہ راست کوئی باتیں نہیں کیں، کوئی بھی اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں کتاب لکھ کر شیئر کرسکتا ہے۔

رانا ثنا اللہ کا کہنا تھا کہ کچھ لوگ صرف الزامات لگاتے ہیں، دوسروں پر کیچڑ اچھالتے ہیں، اب تحریک انصاف کا اصل چہرہ سامنے آچکا ہے، انہوں نے جھوٹے دعوے کیے، خیبر پختونخواہ کو نیا کے پی کے نہیں بنایا پاکستان کیا بنائیں گے۔


نوازشریف کوسیاست سے مائنس نہیں کیا جاسکتا‘ رانا ثنااللہ


ان کا مزید کہنا تھا کہ کچھ حدود مقرر ہیں کہ آپ اس حد تک اپنے بارے میں بات کرسکتے ہیں، ریحام خان اپنی زندگی کے بارے میں کتاب لکھ سکتی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں