The news is by your side.

Advertisement

حق لے کررہیں گے، ہمارے منہ بند نہیں کئے جاسکتے، علی امین گنڈاپور

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما علی امین گنڈا پور کا کہنا ہے کہ ڈی پی او نوازشریف کا نوکر بنا ہوا ہے، حق لے کررہیں گے، ہمارے منہ بند نہیں کئے جاسکتے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما علی امین گنڈا پور کا بنی گالہ کے باہر میڈیا سے گفتگو میں کہنا تھا کہ ہمارے منہ بند نہیں کئے جاسکتے، ڈی پی او نوازشریف کا نوکر بنا ہوا ہے،ڈی پی او کوچیلنج کرتا ہوں وہ اپنا بلڈ ٹیسٹ کروائیں۔

گزشتہ روز انکی گاڑی سے برآمد اسلحہ کے حوالے سے علی امین گنڈاپور کا کہنا تھا کہ اسلحہ قانونی تھا یاغیرقانونی عدالت میں سامنے آجائے گا، خود کوگرفتار کراکر اپنا مشن نامکمل نہیں رہنے دوں گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ کل بھی کچھ کرنا تھا، 2نومبر کو بھی کچھ کروں گا، نوازشریف سے استعفیٰ لوں گا، اس کی تلاشی بھی لیں گے۔


مزید پڑھیں : اسلام آباد پولیس کا پی ٹی آئی کے رہنما امین گنڈاپور کیخلاف مقدمہ درج


یاد رہے اس سے قبل ناجائز اسلحے رکھنے اور قانون توڑنے کے الزام میں اسلام آباد پولیس نے خیبر پختونخوا کے وزیرِمال اور پی ٹی آئی کے رہنما علی امین گنڈا پور کیخلاف مقدمہ درج کرلیا تھا، مقدمے میں غیرقانونی اسلحے اور انسدادِ منشیات کی دفعات درج کی گئی ہیں، ایف آر میں علی امین گنڈا پور پر دفعہ ایک سو چوالیس کی خلاف ورزی کا بھی کا الزام لگایا گیا ہے۔

واضح رہے کہ گذشتہ روز سابق صوبائی وزیر کے پی کے اور تحریک انصاف کے رہنما علی امین گنڈا پور اپنے ساتھیوں کے ہمراہ بنی گالا جا رہے تھے کہ راستے میں کلمہ چوک پر پولیس نے ان کی گاڑی کی تلاشی لی اور گاڑی سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور شراب کی بوتلیں برآمد کر لیں۔

علی امین گنڈا پور نے پولیس کے موقف کو رد کرتے ہوئے کہا کہ میری گاڑی میں گارڈز نہیں پولیس والے تھے اور اسلحہ لائسنس یافتہ ہے اور میرے استعمال میں ہے جب کہ شہد کی بوتل کو شراب کی بوتل بنادی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں