site
stats
سندھ

عمران خان کراچی میں 30اپریل سے احتجاجی تحریک کی قیادت کریں گے

کراچی : پی ٹی آئی نے تیس اپریل کو کراچی کے بنیادی مسائل کے حل کیلئے مزار قائد سے احتجاجی تحریک چلانے کا اعلان کردیا، تحریک کی قیادت عمران خان کریں گے۔

پاکستان تحریک انصاف کراچی ریجن کے صدر فردوس شمیم نقوی نے کہا ہے کہ ہم نے متعدد بار کراچی میں پانی کے مسئلے کو اٹھا کر کراچی واٹر اینڈ سیوریج بورڈ کی حقیقت کو بیان کیا جس کے بعد ہم نے کے الیکٹرک کی جانب سے کراچی کی عوام پر ظلم کے خلاف آواز اٹھائی۔

ان خیالات کا اظہار انصاف ہاؤس کراچی میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے فردوس شمیم نقوی نے کیا، انہوں نے بتایا کہ انشاء اللہ پاکستان تحریک انصاف 30اپریل کو اپنی احتجاجی تحریک کا آغاز مزار قائد سے کرے گی جس کی قیادت خود چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ چیئرمین عمران خان نے کراچی کی عوام سے وعدہ کیا تھا کہ وہ کراچی کے مسائل پر آواز اٹھائیں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ کراچی میں بلدیاتی اور سندھ حکومت دونوں ناکام ہو چکی ہیں، پانی کے منصوبے پیسے نہ ہونے کی وجہ سے رکے ہوئے ہیں، کراچی وہ واحد بڑا شہر رہ گیا جہاں ماس ٹرانزٹ کاکوئی نظام نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ شہریوں کو دعوت دیتے ہیں کہ وہ سیاست  مسلک اور زبان سے بالا تر ہو کر اپنے حقوق کے حصول کے لئے اپنے گھروں سے باہر نکلیں اورحکومت کو بتائیں کہ ہم حکومت کی کارکردگی سے کتنے ناخوش ہیں کیونکہ جب عوام کی آواز بلند ہوتی ہے تو ہر حکومت مجبور ہوتی ہے کہ ا ن کے مسائل حل کرے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top