The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف نے قومی اسمبلی کا بائیکاٹ ختم کردیا

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف نے قومی اسمبلی کا بائیکاٹ ختم کردیا۔ پیر سے عمران خان اینڈ کمپنی قومی اسمبلی جائیں گے، قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کا فیصلہ پارٹی کی کور کمیٹی کے اجلاس میں کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق اسمبلی میں ڈی سیٹ کی تحریک ٹھنڈی ہونے کے بعد عمران خان اپنے رفقا کے ہمراہ سر جوڑ کر بیٹھےاور بنی گالہ میں مشاورت کے بعد بالآخر قومی اسمبلی میں جانے کا فیصلہ کرلیا گیا۔

مشاورتی اجلاس کے بعد شاہ محمود قریشی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان اور پارٹی ارکان پیر کو قومی اسمبلی اجلاس میں شریک ہوں گے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ ایوان میں اپوزیشن کا کردار ادا کریں گے، عمران خان کواسمبلی میں بات کرنے کاموقع نہ ملاتومنفی ردعمل ہوگا۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ جس طرح کا سلوک ہوا اسی طرح کا جواب دیں گے۔ پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ تحاریک واپس لینے کیلئے ایم کیو ایم اور جے یو آئی سے مذاکرات حکومت کا کام تھا۔

تحریک انصاف کا اس میں کوئی عمل دخل نہیں تھا۔ اسمبلیوں سے باہر جانے کا ایک مقصد تھا واپسی بھی مقصد کے تحت ہی ہے۔ پی ٹی آئی کے رہنما نے کہا کہ جوڈیشل کمیشن کا فیصلہ تسلیم کرچکے اب بات ختم ہوگئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں