The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف نے وزیراعظم سے لندن میں نواز شریف سے ملاقات پر وضاحت مانگ لی

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف نے وزیراعظم سے لندن میں نواز شریف سے ملاقات پر وضاحت مانگ لی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کو خط لکھا ، جس میں لندن میں نواز شریف سے ملاقات پر وضاحت مانگ لی ہے۔

خط میں پوچھا گیا ہے کہ وزیراعظم مجرم قرار دیے گئے شخص سے ہدایات کیوں لے رہےہیں، بدعنوانی جیسے سنگین جرم کے ارتکاب کا مقدمہ چل رہا ہے، ریاست جس کی عدالت میں منتظر ہے وزیراعظم اس سے ملنے کیوں گئے؟

خط میں مزید کہا گیا ہے کہ وہ جب چاہتا ہے وزیراعظم کو کابینہ سمیت دربار میں طلب کرلیتا ہے، مقام شرم ہے وزیراعظم وزیروں سمیت نااہل کے بیٹے کے دفترکے باہر کھڑا رہا۔

پی ٹی آئی کی جانب سے خط میں سوال اٹھایا گیا کہ ریاست کی جانب سےنواز شریف کےخلاف متعدد ریفرنسز دائر ہیں، وزیراعظم بتائیں وزارت عظمیٰ کے منصب کی اس قدر بے توقیری کیوں؟

تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ وزیراعظم ریاست کے وفادار ہیں یا ایک بددیانت کے مفادات کے نگہبان؟


مزید پڑھیں :  وزیراعظم شاہد خاقان عباسی لندن سےوطن واپس پہنچ گئے


یاد رہے کہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی  مسلم لیگ ن کے اہم اجلاس مین شرکت کیلئے لندن پہنچے تھے ، جہاں انھوں نے نواز شریف سے ملاقات کی ، میڈیا سے  شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ فیئر ٹرائل نہ ہونے کے باوجود نواز شریف پاکستان جا کراحتساب عدالت کے سامنے پیش ہوں گے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ عدالت میں جاکر دیکھیں فیئرٹرائل ہورہا ہے یا نہیں ، لندن میں وزرا کا اجلاس نہیں تھا، مسلم لیگ (ن) کو توڑنے کی باتیں محض پروپیگنڈہ ہیں اور مائنس نواز فارمولا کبھی کامیاب نہیں ہوگا کیوں کہ نواز شریف آج بھی دِلوں کے بادشاہ اور عوام کے وزیراعظم ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں