The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی حکومت کا کارنامہ : سیالکوٹ میں اربوں روپے کے منصوبوں کا آغاز

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردارعثمان بزدار نے کہا ہے کہ سیالکوٹ میں17ارب کی لاگت سے نئے منصوبے شروع کئے جارہے ہیں، ایک ہزارایکڑ اراضی پر مشتمل نئی انڈسٹریل اسٹیٹ کی خوشخبری جلد سنائیں گے۔

یہ بات انہوں نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہی، عثمان بزدار نے کہا کہ سیالکوٹ کے لوگوں کو اپنی ایئرلائن سیال ایئر کے آغاز پر مبارکباد دیتا ہوں، سیالکوٹ کے شہریوں نے اپنی مدد آپ کے تحت پہلا ایئرپورٹ بنایا۔

انہوں نے کہا کہ سیالکوٹ نے اب ایئرلائن کا آغاز کرکے قابل تقلید مثال قائم کی ہے، سیالکوٹ میں17ارب کی لاگت سے منصوبے شروع کئے جارہے ہیں، ان منصوبوں سے سیالکوٹ شہر کےمسائل حل ہوں گے۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ اب سیالکوٹ میں بسنے والے شہریوں کا معیار زندگی بہتر ہوگا کیونکہ یہاں عوام کی سہولت اور ٹریفک کی روانی کیلئے رنگ روڈ بنایا جارہا ہے۔

اس کے علاوہ سیالکوٹ میں5ارب روپے کی لاگت سے مدر اینڈ چائلڈ اسپتال بنایا جائے گا،500بستروں پر مشتمل جنرل اسپتال بھی جلد بنے گا، وزیراعظم اپنےاگلے دورے میں اس اسپتال کاسنگ بنیاد رکھیں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے بتایا کہ وزیراعظم نے سیالکوٹ کیلئے ٹیکنیکل یونیورسٹی کا سنگ بنیاد رکھ دیا ہے، اس یونیورسٹی کے لئے ترجیحی بنیادوں پر فنڈزفراہم کریں گے اس کے علاوہ ایک ہزارایکڑ اراضی پر مشتمل نئی انڈسٹریل اسٹیٹ کی خوشخبری جلد دیں گے۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پنجاب اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کی2انڈسٹریل اسٹیٹس چل رہی ہیں، تیسری انڈسٹریل اسٹیٹ پربھی جلد کام شروع کیا جائے گا،2021تک پنجاب کےہرشہری کوہیلتھ کوریج دیں گے، سیالکوٹ سمیت ہر شہر کے مسائل حل کرینگے اور ترقی کا سفر جاری رہے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں