The news is by your side.

Advertisement

پنجاب حکومت کا 77 نئی گاڑیاں خریدنے کا فیصلہ

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے پنجاب حکومت کے لیے 77 نئی گاڑیاں خریدنے کی ابتدائی منظوری دے دی جس کے بعد سمری محکمہ خزانہ کو بھجوا دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب حکومت نے 77 نئی گاڑیاں خریدنے کا فیصلہ کرلیا، وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے سمری کی ابتدائی منظوری دے دی۔

گاڑیوں کی خریداری کی سمری 29 مارچ کو سروسز اینڈ جنرل ایڈمنسٹریشن نے محکمہ خزانہ کو بھجوائی تھی۔ محکمے نے وزیر اعلیٰ کی منظوری کے تناظر میں سپلیمنٹری گرانٹ مانگ لی۔

ذرائع کے مطابق وزیر اعلیٰ نے فنڈز کے لیے محکمہ کو آسٹریٹی کمیٹی میں جانے کا کہا، محکمے نے فنڈز کے اجرا کے لیے سمری محکمہ خزانہ پنجاب کو بھجوائی۔

ترجمان وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز گل نے گاڑیاں خریدنے کو صرف محکمانہ تجویز قرار دیا تھا، شہباز گل کا مؤقف تھا کہ کئی محکموں نے درخواست کی جسے مسترد کیا گیا تھا۔

وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے نئی گاڑیوں کے فیصلے کو تجویز کہا تھا۔ انہوں نے کہا تھا کہ گاڑیاں خریدنے کی تجویز آئی تھی جسے مسترد کیا گیا تھا تاہم اب منظر عام پر آنے والی دستاویزات نے پنجاب اور وفاق کے ترجمانوں کی نفی کردی۔

سمری میں کہا گیا ہے کہ گاڑیاں پارلیمانی سیکریٹریز اور چیئرمین اسٹینڈنگ کمیٹیوں کو دینی ہیں، وزیر اعلیٰ کی منظوری کے بعد سمری محکمہ خزانہ کو بھجوائی گئی تھی۔

خیال رہے کہ کچھ عرصہ قبل پنجاب اسمبلی میں اراکین کی تنخواہوں میں اضافے کا بل بھی منظور کیا گیا تھا تاہم وزیر اعظم عمران خان نے سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے سمری روکنے کا حکم دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں