spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

صحافیوں کے لئے بڑی خوشخبری

لاہور : پنجاب حکومت نے صحافیوں کو 3300 پلاٹس آسان اقساط پر دینے کا اعلان کردیا ، قسطوں کی ادائیگی 10 سال میں آسان اقساط پر ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی کا میڈیا کمیونٹی کے لیے اہم اقدام سامنے آیا، وزیر اطلاعات عامر میر نے کہا ہے کہ لاہور میں 200 ایکڑ پر مشتمل رہائشی منصوبہ شروع کرنے کا حتمی فیصلہ کیا ہے۔

محسن نقوی نے صحافی برادری کے ساتھ کیا ایک اور وعدہ پورا کر دیا، رہائشی منصوبے کی ذمہ دارراوی اربن ڈویلپمنٹ اتھارٹی ہو گی۔

عامر میر کا کہنا تھا کہ پنجاب میں صحافیوں کو 3300پلاٹس آسان اقساط پردیے جائیں گے، قسطوں کی ادائیگی 10 سال میں آسان اقساط پر ہوگی۔

نیوز روم اور رپورٹنگ اسٹاف کے لیے برابر کا 30، 30 فیصد کوٹہ ہوگا جبکہ لاہور سے باہر کے صحافیوں کے لیے 25 فیصد کوٹہ رکھا گیا ہے اور کیمرہ مین اور فوٹوگرافرز کا کوٹہ 15فیصد ہوگا۔

پلاٹس قرعہ اندازی کے ذریعےالاٹ کیے جائیں گے، درخواست فارم جمع کروانے کی آخری تاریخ 6 فروری ہوگی جبکہ پلاٹس الاٹمنٹ کیلئے حتمی قرعہ اندازی 12 فروری کو ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن نے بلوچستان اور کے پی کے بعض علاقوں میں بیلٹ پیپرز کی فضائی راستے سے ترسیل کا فیصلہ کرلیا۔

Comments

- Advertisement -