The news is by your side.

Advertisement

روسی صدر پیوٹن کی گارڈ نے مقابلہ حسن کا ٹائٹل جیت لیا

ماسکو: روسی نیشنل گارڈ کی خواتین کے درمیان مقابلہ حسن کا انعقاد کیا گیا جسے روسی صدر ولادی میر پیوٹن کی گارڈ اینا خرام تسوا نے جیت لیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق روس میں خواتین نیشنل گارڈ کے مقابلہ حسن کا انعقاد کیا گیا جس میں 1000 خواتین نے حصہ لیا، روسی صدر ولادی میر پیوٹن کی 31 سالہ گارڈ اینا خرام تسوا نے ملکہ حسن کا تاج اپنے سر پر سجالیا۔

اینا خرام تسوا شادی شدہ ہیں اور ایک بچے کی ماں ہیں، ان کی فیملی کا تعلق بھی ملٹری فیملی سے ہے، اینا نے لاء کی ڈگری حاصل کررکھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ میری خوبصورتی کی تعریف میرے ساتھی اور دیگر شہری بھی کرتے ہیں تاہم میں ان سب باتوں کو نظر انداز کرتے ہوئے اپنے کام پر توجہ مرکوز رکھتی ہوں۔

مزید پڑھیں: جرمنی: سائبر کرائم کی ماہر تفتیش کار نے ملکہ حسن کا ٹائٹل جیت لیا

واضح رہے کہ اس سے قبل جرمنی کے شہر رسٹ میں منعقدہ مقابلہ حسن میں سائبر کرائم کی ماہر پولیس افسر نے ملکہ حسن کا ٹائٹل اپنے نام کیا تھا۔

جرمن شہر رسٹ کے یوروپارک میں منعقدہ مقابلہ حسن کے فائنل میں 15 خواتین پہنچی تھیں جن میں نادین بیئرنیز نے کامیابی حاصل کی۔

جرمنی کی ملکہ حسن کا خطاب اپنے نام کرنے کے بعد نادین بیئریر کا کہنا تھا کہ ’آج میرا خواب حقیقت میں تبدیل ہوا ہے‘ اب میں ادارے سے ایک برس چھٹی کی درخواست دوں گی تاکہ اس دوران بحیثیت مسز جرمنی خدمات سر انجام دے سکوں۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ نادین بیئریر کا انتخاب ججز کی چار رکنی ٹیم نے کیا جس میں معروف برطانوی ڈانسر نیکیٹا تھومسن بھی شامل تھیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں