kaira انتخابات وقت پر ہونے چاہیئں لیکن خان صاحب کو بہت جلدی ہے، قمرزمان کائرہ
The news is by your side.

Advertisement

انتخابات وقت پر ہونے چاہیئں لیکن خان صاحب کو بہت جلدی ہے، قمرزمان کائرہ

سرگودھا : پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ پیپلز پارٹی انتخابات کا بروقت انعقاد چاہتی ہے لیکن خان صاحب کو بہت جلدی ہے، ہمیں للکارنے والے آج کرپشن کیسز پر عدالتوں کے چکر کاٹ رہے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سرگودھا میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ نواز شریف تاجر ہیں اور تاجروں کا ہی سوچتے ہیں، میاں صاحب کہتے ہیں کہ صرف میرےخلاف فیصلہ آیا، جب شہبازشریف کے حق میں فیصلہ آئے تو پھر بھی کہا جاتاہے کہ فیصلہ خلاف آیا۔

عدلیہ کیخلاف تحریک کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ میاں صاحب لڑنا آپ کا کام نہیں، اس قوم کوآپ کی جرات اچھی طرح یاد ہے، مشرف نے جب آپ کو جیل میں ڈالا تھا تو کلثوم نواز نے شہید بی بی سے کہا کہ انہیں بچاؤ۔

ایک سوال کے جواب میں قمر زمان کائرہ نے کہا کہ جےآئی ٹی کا مسلم لیگ ن نے ڈھول بجا کر استقبال کیا تھا، ہم نےکہاآئیں پارلیمنٹ میں قانون بناتےہیں،آپ نہیں مانے۔

انہوں نے کہا کہ اختلاف ہو تو کھل کر کہتے ہیں، یہ نہیں کہتے کہ ہمارے خلاف سازش ہوئی، حکومت آپ کی ہے اور ادارے بھی آپ کے تو سازش کون کررہا ہے؟، حدیبیہ پیپر کیس نہ کھلنے پر پی پی کو تحفظات ہیں لیکن ہم ججز کا احترام کرتے ہیں۔

پیپلز پارٹی کے گزشتہ دور حکومت کی کارکردگی پر انہوں نے بتایا کہ ہم نے 58ٹو بی کا خاتمہ کیا، سوات میں پاکستان کاجھنڈا دوبارہ لہرایا، 90 دنوں میں 35 لاکھ لوگوں کو دوبارہ سوات میں آباد کیا۔

انہوں نے کہا کہ بلاول بھٹو زرداری نے ملتان میں کامیاب جلسہ کرکے مخالفین کی نیندیں اڑادی ہیں، اسلام آباد میں جلسہ کے لئے صرف 7 دن ملے ہیں، اس کے بعد سرگودھا، شیخوپورہ، گجرات میں بھی جلسے کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں