The news is by your side.

Advertisement

سیکیورٹی گارڈز کی لاپرواہی، ملکہ برطانیہ کی آمد پر دروازہ کھولنا بھول گئے

لندن: ملکہ برطانیہ اپنے خصوصی گارڈز کے ساتھ رینج روور گاڑی میں اسٹیٹ کا چکر لگانے کے بعد اپنی شاہی رہائش گاہ پہنچیں تو کسی نے گیٹ ہی نہ کھولا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ملکہ برطانیہ کے سیکیورٹی گارڈ کی لاپرواہی کے سبب انہیں رہائشگاہ کے باہر کافی دیر انتظار کرنا پڑا، جب وہ اسٹیٹ کا چکر لگا کر رہائشگاہ ’ونڈسر کاسل‘ پہنچیں تو کسی نے گیٹ ہی کھولنا گوارا نہ کیا۔

ملکہ برطانیہ کو کافی دیر انتظار کرنا پڑا جس کے بعد گاڑیاں واپس موڑ لی گئیں اور ان کو کاسل کے آس پاس چکر لگوایا گیا اور اس دوران کاسل کے اندر موجود عملے سے رابطہ کرکے گیٹ کھلوایا گیا۔

مزید پڑھیں: ملکہ برطانیہ کو پوتے کے بعد نواسے نے بھی بڑا صدمہ دے دیا

رپورٹ کے مطابق ملکہ اور ان کے گارڈز کی گاڑیاں ونڈسر کاسل کے نیلسن گیٹ پر آئیں لیکن کسی نے گیٹ نہیں کھولا تھا موقع پر موجود ایک شخص کا کہنا تھا کہ یہ انتہائی خفت آمیز بات ہے کہ ملکہ کے آنے پر گیٹ پر کوئی موجود نہیں تھا۔

اس شخص کا کہنا تھا کہ حالانکہ ملکہ کی گاڑی کو دیکھ کر ہی گیٹ کھول دینا چاہئے تھا لیکن انہیں کافی دیر انتظار کرنا پڑا، اس کے باوجود گیٹ نہیں کھلا، وہ لوگ ملکہ کو ایک اور چکر لگوانے لے گئے اور جب انہیں دروازہ کھلنے کی اطلاع ملی تو پھر واپس آئے اور ملکہ کاسل کے اندر داخل ہوئیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں