The news is by your side.

Advertisement

محل میں مشکوک نقل و حرکت، ملکہ برطانیہ محافظ کی گولی سے بچ گئیں

لندن: برطانوی ملکہ الزبتھ اپنے ہی محافظ کے ہاتھوں موت کے منہ میں جانے سے بچ گئیں، رات کے آخری پہر محل میں مشکوک انداز میں چہل قدمی کی آواز سُن کر محافظ نے اپنے پستول کو لوڈ کر کے تان لیا تاہم ملکہ کی شکل دیکھ کر حیران رہ گیا۔

برطانوی اخبار کے مطابق برطانیہ کی ملکہ الزبتھ رات کے آخری پہر محل میں چہل قدمی کررہی تھیں کہ ڈیوٹی پر مامور سیکیورٹی اہلکار کو مشکوک چہل قدمی کی آواز سنی اور الرٹ ہوگیا۔

ڈیوٹی پر مامور محافظ نے جب رات کی تاریکی میں ایک سائے کو بکنگھم پیلس میں دیکھا تو وہ سمجھا کہ شاید کوئی درانداز مشکوک انداز میں محل کے اندرونی حصے تک داخل ہونے میں کامیاب ہوگیا ہے۔

king-alebeth-1

اس تمام تر صورتحال کو دیکھتے ہوئے محافظ الرٹ ہوا اور زور دار آواز میں پوچھا کہ ’’یہ کون ہے؟‘‘، اس دوران ملکہ برطانیہ اس کے سامنے آئیں تو وہ حیران رہ گیا کہ رات کے اس پہر ملکہ الزبتھ محل میں چہل قدمی کررہی ہیں۔

برطانوی میڈیا کے مطابق محافظ نے ملکہ کے سامنے اعتراف کیا کہ ’’اگر مجھے آپ فوری طور پر جواب نہ دیتی تو میں اگلے ہی لمحے ہتھیار کا استعمال کر تا کیونکہ میں بہت قریب پہنچ چکا تھا‘‘۔

ملکہ برطانیہ نے محافظ کا اعتراف سننے کے بعد ازراہِ مذاق کہا کہ ’’آئندہ جب میں رات کے وقت بستر سے نکلوں گی تو اُس سے پہلے گھنٹیاں بجا دوں گی تاکہ تم مجھے ہلاک نہ کرسکو‘‘، ساتھ ہی ملکہ نے محافظ کو شاباش دی اور اُس کے عمل کو درست قرار دیا۔

king-alebeth-2

خیال رہے لندن کا مقامی شہری 22 اگست کو بکنگھم پیلس میں داخل ہونے کی کوشش میں گرفتار ہوچکا ہے ، علاوہ ازیں 41 سالہ شخص محل کی دیوار پھلانگ کر اندر پہنچنے میں کامیاب ہوچکا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں