The news is by your side.

Advertisement

میزبان نے براہ راست پروگرام کے دوران ایک بچے کو جنم دے دیا

نیویارک : ریڈیو کے معروف پروگرام ’دی آرچ‘ کی میزبان نے دورانِ پروگرام اپنے بچے کو جنم دے دیا، سامعین کی تجویز پر بچے کا نام جیمسن رکھ دیا گیا.

تفصیلات کے مطابق اپنی نوعیت کا یہ منفرد واقعہ امریکی شہر سینٹ لوئس کے ریڈیو اسٹیشن کی میزبان کیسڈی پراکٹر کے ساتھ پیش آیا جن کے حاملہ ہونے کی وجہ سے اسپتال میں براہ راست ریڈیو پروگرام کے انتظامات کیے گئے تھے تاکہ ان کے فرائض کی انجام دہی میں کوئی دقت نہ ہو.

ریڈیو پروگرام آرچ کی میزبان کیسڈی پراکٹر نے اپنی زندگی کے دلچسپ اور خوشگوار ترین لمحے کی روداد بیان کرتے ہوئے بتایا کہ میں نے زچگی کے لیے چھٹی لے رکھی تھیں لیکن مقررہ دن سے چھ دن پہلے زچگی کا دن آجانے پر ہمیں مجبورآ اسپتال میں براہ راست نشریات کے انتظامات کرنے پڑے.

انہوں نے مزید بتایا کہ میرے حاملہ ہونے سے متعلق پروگرام کے سامعین بھی باخبر تھے اس لیے مجھے اسپتال سے نشریات کرنے میں کسی قسم کی مشکل پیش نہیں لیکن اس بات کا اندازہ نہیں تھا کہ زچگی کا وقت بھی پروگرام کی درمیان ہی آن پہنچے گا تاہم مجھے اس اہم دن کو اپنے سامعین کے ساتھ شیئر کرنا اچھا لگا.

Little Jedi.

A post shared by Cassiday Proctor (@radiocassiday) on


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں