site
stats
اہم ترین

کورکمانڈرز اپنے صوبوں میں بھرپور کومبنگ آپریشن کریں، راحیل شریف

راولپنڈی: آرمی چیف آف اسٹاف جنرل راحیل شریف نے کہا ہے کہ دہشت گردوں نے کوئٹہ حملہ کر کے آپریشن ضربِ عضب کی کامیابی کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کور کمانڈر اور اعلیٰ فوجی قیادت سے ساتھ ہونے والے مشترکہ اجلاس میں کیا۔ اُن کا کہنا تھا کہ ’’قوم کے ساتھ مل کر پاک آرمی کی قربانیوں کو رائیگاں نہیں جانے دیں گے، اب دہشت گردوں کے خلاف بھرپور اور تیز کارروائی کی جائے گی‘‘۔

انہوں نے تمام کور کمانڈرز کو ہدایت کی کہ ’’ملک بھر میں دہشت گردوں اور ان کے سلیپر سیلز کی خلاف بھرپور کارروائی کی جائے، اس موقع پر انہوں نے تمام کور کمانڈر کو دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ساتھ انٹیلی جنس تعلقات اور معلوماتِ عامہ کو  کے معاملات کو بہتر بنانے کی ہدایت کی۔

پڑھیں :   سانحہ کوئٹہ: دو مزید زخمی دم توڑ گئے ، شہدا کی تعداد72 ہوگئی

جنرل راحیل شریف نے تمام کور کمانڈرز کو اپنے صوبوں میں کومبنگ آپریشن شروع کرنے کی ہدایت کی اور صوبائی حکومتوں کے ساتھ ہر ممکنہ تعاون کی ہدایات جاری کیں‘‘۔ آرمی چیف نے اس عزم کا اظہار کیا کہ قوم کی حمایت سے جلد ملک بھر سے دہشت گردی کا خاتمہ کردیں گے ۔

اجلاس میں تمام کور کمانڈرز اور اعلیٰ فوجی قیادت نے شرکت کی اور سانحہ کوئٹہ میں شہید ہونے والے لواحقین سے اظہار ہمدردی بھی کی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top