The news is by your side.

Advertisement

کراچی پی ایس ایل 4: بارش سے میچ متاثر نہیں ہوگا، محکمہ موسمیات

کراچی: محکمہ موسمیات کے ترجمان نے کہا ہے کہ بارش کے بعد شہر کے مختلف علاقوں میں دھوپ نکل آئی تاہم سسٹم موجود ہے، برسات کی وجہ سے پاکستان سپرلیگ کا میچ متاثر نہیں ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق بارش کا نیا سسٹم بلوچستان کے راستے پاکستان کی حدود میں داخل ہوا جس کے بعد کراچی اور بلوچستان کے مختلف علاقوں میں ہلکی اور تیز بارش ہوئی۔

شہرقائد کے مختلف علاقوں میں بوندا باندی اور ہلکی بارش کے بعد ٹھنڈی ہوائیں چلنے سے  موسم خوشگوار ہوا۔ کراچی کے علاقے ناظم آباد، شادمان ٹاؤن، نارتھ کراچی، سرجانی ٹاؤن، نارتھ ناظم آباد، لیاقت آباد اور سائٹ کے علاقوں میں ہلکی اور تیز بارش ہوئی۔

مزید پڑھیں: کراچی کے مختلف علاقوں میں بارش‘ موسم خوشگوار

دوسری جانب بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ سمیت مختلف علاقوں میں بھی بارش ہوئی جس کے بعد درجہ حرارت منفی ہوگیا، گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران پنچگور میں 4 اور ماڑہ میں تین ملی میٹر بارش ہوئی۔

بلوچستان میں ہونے والی بارشوں کے باعث کوئٹہ کا درجہ حرارت 3، قلات 2، سبی 14، گوادار اور ژوت 16 جبکہ زیارت کے علاقے میں منفی 6 سینٹی گریڈ تک پہنچ گیا۔

محکمہ موسمیات کے مطابق بادلوں کا نیا سسٹم مغربی ہواؤں کا نیا سلسلہ ایران سے بلوچستان میں داخل ہوچکا جس کے باعث آئندہ چوبیس گھنٹوں کے دوران سرحدی علاقو اور کراچی میں بارش ہوسکتی ہے۔

کراچی کے حوالے سے پیش گوئی کرتے ہوئے محکمہ موسمیات کے ترجمان کا کہنا تھا کہ ’بارش کاموجودہ سسٹم میچ کو متاثرنہیں کرےگا، برسات کے بعد دھوپ نکل آئی ہے تاہم سسٹم موجود ہے‘۔

یہ بھی پڑھیں: کراچی: پی ایس ایل 4 کے آخری مرحلے کا آغاز، اسلام آباد یونائیٹڈ نے لاہور قلندرز کو شکت دے دی

اُن کا کہنا تھا کہ بارش کا سسٹم ضلع وسطی اور اور ضلع ملیر میں فعال رہا، رات گئے کراچی کے مختلف علاقوں میں ہلکی بارش کا امکان ہے۔

یاد رہے کہ پی ایس ایل سیزن فور کے پانچویں مرحلے کا آغاز کراچی میں ہوچکا، نیشنل اسٹیڈیم میں گزشتہ روز اسلام آباد یونائیٹڈ اور لاہور قلندرز کی ٹیمیں آمنے سامنے آئیں تھیں جبکہ آج کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیمیں مقابلہ کریں گی۔

نیشنل اسٹیڈیم کی انتظامیہ نے برسات شروع ہوتے ہی پچ کو کور سے ڈھک دیا تھا، دھوپ نکلتے ہی اُس پر سے کپڑا ہٹا دیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں