بھارت: شدید بارشیں اور لینڈ سلائیڈنگ، 19 افراد ہلاک: Rain: India: Dead
The news is by your side.

Advertisement

بھارت: شدید بارشیں اور لینڈ سلائیڈنگ، 19 افراد ہلاک

نئی دہلی: بھارتی ریاست کیرالا میں شدید بارشوں سے ہونے والی لینڈ سلائیڈنگ کے نتیجے میں 19 افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی جنوبی ریاست کیرالا میں شدید بارشوں کے باعث گرنے والے مٹی کے تودے کی زد میں آ کر کم از کم انیس افراد زندگی کی بازی ہار گئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق کیرالا کے ضلع اڈوکی میں گیارہ افراد ہلاک ہوئے جبکہ اسی ضلع میں واقع ایک ڈیم کے دروازے شدید سیلابی ریلے کی وجہ سے کھولنے پر قریبی بستیوں میں پانی بھر گیا۔

کیرالا کا ایک اور ضلع وَایانند بارش سے ہونے والی لینڈ سلائیڈنگ کی وجہ سے بقیہ علاقوں سے رابطہ کٹ کر رہ گیا، اور ریاست کے مختلف علاقوں میں 8 افراد کی ہلاکتیں ہوئیں۔

دوسری جانب ریاستی حکومت نے امدادی کارروائیوں کے لیے فوج کو طلب کر لیا ہے، اور لوگوں کو ریسکیو کرنے کے لیے ہر ممکن اقدامات کیے جارہے ہیں۔


بھارت میں حالیہ بارشوں نے تباہی مچادی، تقریباً 550 افراد ہلاک ہوئے


خیال رہے کہ گذشتہ دنوں شمالی ریاست اترپردیش میں موسلا دھار بارشوں، لینڈ سلائیڈنگ اور سیلابوں سے اٹھاون افراد کی موت ہوچکی ہے، جبکہ نظام زندگی بھی درہم برہم ہوا۔

یاد رہے کہ بھارت میں رواں سال مئی کے ماہ سے اب تک مون سون بارشوں کی تباہ کاریوں سے ساڑھے پانچ سو سے زائد افراد ہلاک ہو چکے ہیں جبکہ ہزاروں شہری ان بارشوں سے کسی نہ کسی طور متاثر ہوئے۔

واضح رہے کہ گذشتہ ہفتے بھارت کے شمال مشرقی حصے میں مون سون کی شدید بارشوں کے بعد لینڈ سلائیڈنگ کے واقعات کے باعث کم از کم نو افراد ہلاک ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں