رائیونڈ : تبلیغی اجتماع کے پہلے مرحلے کا اختتام، دوسرا مرحلہ آٹھ نومبر سے ہوگا -
The news is by your side.

Advertisement

رائیونڈ : تبلیغی اجتماع کے پہلے مرحلے کا اختتام، دوسرا مرحلہ آٹھ نومبر سے ہوگا

رائیونڈ : تبلیغی اجتماع کا پہلا مرحلہ اتحاد امت اور عالمی امن کی دعاﺅں کے ساتھ اختتام پذیر ہوگیا، دوسرا مرحلہ آٹھ نومبر سے شروع ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق رائے ونڈ میں سالانہ تبلیغی اجتماع کے دوسرے مرحلے کا اختتام ہوگیا، شرکاء نے اپنی زندگیاں دین کے لیے وقف کرنے کے عزم کا اظہار کیا۔ جبکہ پورے سال کے لیے تبلیغی جماعتیں تشکیل دے دی گئیں۔

لاکھوں فرزندان توحید نے تین دن تک دین اسلام کی تبلیغ سیکھنے میں لگا کر اخروی زندگی کا سامان اکٹھا کرنے کی کوشش کی۔ اختتامی دعا بھارت سے آئے مولانا ابراہیم نے کروائی۔

علماء کرام کے بیانات سے شرکاء اجتماع بہت متاثر ہوئے، ان کا کہنا تھا کہ تبلیغ کے کام نے ان کی تو زندگی ہی بدل دی ہے۔ شرکا کا کہنا تھا کہ انہیں دوبارہ موقع ملا تو ضرور آئیں گے۔

اجتماع میں ملک کی معروف شخصیات بھی شریک ہوئیں۔ تبلیغی اجتماع میں پاکستانی علماء کے علاوہ ہندوستان اور دیگر ممالک سے بھی تبلیغ دین کے لیے آنے والے رہنماؤں نے شرکاء کو اتحاد امت کا درس اور تفرقہ بازی سے دور رہنے کا درس دیا ۔

اجتماع میں شریک لاکھوں فرزندان توحید کے لئے وسیع پارکنگ کا اہتمام کیا گیا تھا۔ تبلیغی اجتماع کے شرکاء کے لئے تما م خارجی راستے کھول کر عام ٹریفک کے لئے بند کردیئے گئے۔ تبلیغی اجتماع کا دوسرا مرحلہ8نومبر سے شروع ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں